Do gry wchodzi już siódma broń tzw. AETHER STRIKERS czyli Pięści. To jednak nie będą takie zwykłe pięści. Aby naprawdę je opanować, musisz nauczyć się ładować specjalne energie zwane mantrami i zrozumieć, kiedy uwolnić ich moc.

Combosy oraz Mantra

Istnieją trzy podstawowe kombinacje, które wzbogacają mantry: Skupiony Szturm, Duchowa Nawałnica i Potężny Szkwał. Pomyślne ukończenie kombinacji przez wylądowanie wszystkich trzech trafień naładuje odpowiednią Mantrę.

Combosy

Po naładowaniu Mantry zobaczysz stoper i dwie specjalne umiejętności zapalające się w interfejsie użytkownika.

Pierwszym z nich jest Surge: umiejętność, której możesz użyć po zdobyciu dowolnej Mantry lub za pomocą dowolnej techniki. Naciśnij swój specjalny przycisk, aby wykonać atak doskoku, który przebija wrogów i – ta część jest ważna – odświeża twój timer.

Zanim przejdziemy dalej do technik i łańcuchów kombinacji, wyjaśnijmy zegar Mantry. Ten świecący licznik pozwala zobaczyć, ile czasu pozostało do wygaśnięcia bieżącej Mantry. Możesz go odświeżyć (a) aktywując Surge lub (b) lądując kolejną udaną kombinację, zanim upłynie limit czasu. Jeśli wygaśnie, stracisz wszystkie swoje obecne ładunki Mantry i będziesz musiał zacząć od nowa od innej kombinacji.

Technika

Być może najważniejszym elementem systemu tej broni są techniki. Są to specjalne ruchy, które różnią się w zależności od liczby naładowanych mantr.

Forma Burzy jest najprostszą techniką, wymagającą użycia tylko jednej Mantry. Aktywuj ją, aby skoncentrować swoją energię i zwiększyć prędkość ataku.

Forma Burzy

Karma Breaker wymaga dwóch mantr i rozpala atak do przodu. To uderzenie powoduje uszkodzenie pierwszego trafionego celu i zadaje obrażenia w czasie przez dłuższy czas.

Karma Breaker

Adamant Bolt uwalnia skoncentrowany, podobny do armaty podmuch energii, zadając obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi. Zadaje również dodatkowe obrażenia, jeśli aktywna jest Forma Burzy lub Karma Breaker, a nawet więcej obrażeń, jeśli oba są aktywne. Musisz użyć wszystkich trzech mantr, aby użyć tej.

Adamant Bolt

Jeszcze jedną rzeczą do rozważenia przed zapięciem tych Strikers’ów jest rodzaj obrażeń, jakie będziesz wyrządzał. AETHER STRIKERS zadają tępe obrażenia – rodzaj obrażeń, które najlepiej nadają się do oszałamiania Behemotów i przebijania się przez zbroję Skarna. Jako bonus, ciężkie uderzenia Strikers’ów mogą również przerwać atak potwora.

Najnowsze zmiany w grze nastąpią już 26 Września także do zobaczenia przy wersji 1.0!