Ten patch to takie przygotowanie przed nowym kontentem “The Coming Storm”

WALKA I BALANS

  • Efekty statusu elementów są teraz oparte na liczbie trafień, a nie na obrażeniach. Oznacza to, że broń, taka jak chain blades i war pike, które atakują w krótkim odstępie czasu, są o wiele bardziej biegłe w zadawaniu elementarnych obrażeń.
  • Recepty na tworzenie ekwipunku zostały uproszczone dla Nayzaga, Pangar, Hellion, Stormclaw, and Kharabak.
  • Współczynniki dropowania dla rzadkich breaków zostały nieco obniżone dla Behemothów przed Maelstromem.
  • Zwiększono liczbę dostępnych ulepszeń dla narzędzi Embermane, Skraev, Drask, Nayzaga, Pangar, Hellion, Stormclaw i Kharabak.
  • Obrażenia wymagane do złamania pazurów i nóg Rezakiri zostały zmniejszone, pozwalając Slayerom na skuteczniejsze otrzymywanie dropu.

  • Tragic Echo zostało poprawione z 300% na 100% dzięki naprawieniu błędu.

  • Komórka medyczna już nie wyzwala samo ożywienia.

  • Hitbox ogona Rezakiri został dostosowany w celu zwiększenia niezawodności ataków.

  • Skakanie nie powoduje już zużycie staminy.
  • Stormhammer ma nową zdolność pasywną i teraz automatycznie przeładuje jedną powłokę, gdy Slayer wykona idealny unik.
  • Rezakiri będzie teraz leczyć, jeśli Slayerzy od niej odejdą.

  • Efekty toniczne Lifedrain są teraz wyłączone, gdy efekt specjalny Feast jest aktywny.

  •  Czas umieszczenia pylonu jest krótszy (0,8 sek).
  • Zwiększono zasięg zwiększania obrażeń i pylonów zwiększających obronę.
  • Słupy lecznicze trwają teraz 20 sekund; Uzdrowienie na sekundę zostało zwiększone, aby całkowite uzdrowienie było takie samo.

  • Pylony nie mają już kolizji, pozwalając graczom na poruszanie się po nich.

  • Poprawiono widoczność okręgów pylonowych i ikon stanu.

  • Wytrzymałość uzyskana z przeładowania młota Razorwing została zmniejszona do 20.

  • Wykonanie perfekcyjnego uniku za pomocą chainblades Stormclaw zwiększy teraz specjalny licznik o 400%.

  • Płonące obrażenia zadawane przez żywiołowe efekty ognia nie będą już ładować latarni.

  • Baza zdrowia Charrogga została zwiększona, aby lepiej dostosować się do progresji graczy.

  • Skorygowano częstotliwość animacji nieagresywnych Pangara i Helliona, aby stały się mniej przewidywalne.

  • Behemoty będą teraz rzadziej blokować się na wyspach. 
  • Razorwing Kharabak nie będzie już próbował przebijać się przez ściany lub przekroczył swoich celów podczas szarży.

  • Quillshot i Nayzaga będą teraz rzetelnie upuszczać uszkodzone części dzięki naprawie błędu.

PERFORMANCE

  • Zostały zaktualizowane ikony paska stanu dla mikstur wglądowych, toników lifedrain i toników eteru eterycznego.
  • Ikony Platinum i Note’sów zostały lepiej zróżnicowane.

  • Ataki akrobatyczne dokonywane przy użyciu topora Helliona mają teraz ścieżki ognia.
  • Nowe dźwięki dla chowania i zakładania broni.
  • Różne ikony zostały wyczyszczone, a wiele symboli zastępczych zostało zastąpionych.

  • Embermane i Stormclaw mają nowe animacje wstrząsające.
  • Ulepszono Bullet Rain VFX Rezakiri.

  • Efekty blasku zostały usunięte z suchych wysp, aby poprawić wydajność.

WYSPA I RAMSGATE

  • Populacja psów w Ramsgate została poprawiona. 
  • Zabójcy poruszają się teraz płynniej po zróżnicowanych terenach i powierzchniach, redukując drgania i potknięcia. Koordynacja “oko-oko” poprawiła się o 23,4%.

  • Stylista z miasta, Gregario Flynt, poprawił swoją bajeczność i walory estetyczne Arkan Drew, Wils Borman i Moyra Heigsketter.

  • Pancerze Razorwing Kharabak mają teraz nowe ikony.

  • Mgły, które otaczają sekrety tworzenia mglistych rzeczy, zostały zdemistyfikowane, co pozwala nam zamaskować mgliste rzeczy. Efekty mgły poprawiły się o 234%

  • Tekst zadania (quest) dla Helliona, Shrowda i Rezakiri został wyjaśniony i bardziej zrozumiały.

POGROMCY

  • Ikona flary wyświetlana w kompasach graczy została zaktualizowana, aby była łatwiejsza do odczytania.
  • Flary można teraz przeglądać w menu stylu.
  • Pancerze z piór embermane teraz wyglądają o 23,4% lepiej. “Kryształowy chłód”
  • Efekty świetlne latarni zostały ulepszone.

 EVERGAME I PROGRES

  • Shrowd i Rezakiri nie będą już pojawiać się w bohaterskich patrolach w Maelstrom. Dzięki temu Slayerzy będą mogli lepiej wykorzystać te spotkania.
  • Odblokowanie latarni Embermane i Draska wymaga teraz Zabójców zebrania 10 części Embermane lub Draska zamiast zabicia Skarna za pomocą ognia lub broni szokowej.

  • Normalny sprzęt potworów został ustawiony na “zwykłą” jakość, wszystkie narzędzia Dire Behemoth zostały ustawione na “rzadką” jakość, a wszystkie egzotyczne narzędzia zostały ustawione na “legendarną” jakość.

  • Klarowność wokół części Nayzaga, Shockjaw i Moonreaver została poprawiona poprzez poprawienie duplikatów nazw.

  • Teraz jest bardziej zrozumiałe, gdy gracze mają niewystarczające materiały do wytworzenia pancerza lub broni.

  • Skalę interfejsów rzemieślniczych dostosowano, aby wyświetlać więcej przedmiotów naraz.

  • Sekcja “obecnie wyposażona” została dodana do tworzonych menu. Pozwala to graczom podejmować lepsze decyzje podczas tworzenia.

  • Zaktualizowano listy morderców i zbrojmistrzów, aby uporządkować najsilniejsze przedmioty na początku listy.

  • Listy tworzenia są sortowane według rzadkości, a następnie alfabetycznie, aby zmniejszyć przewijanie.

NAPRAWA BŁĘDÓW

  • Naprawiono błąd, który powodował, że toniki Bulwarka mogły trwać w nieskończoność.
  • Gracze powinni bardziej niezawodnie wracać do miasta po zakończeniu polowania.

  • Opcje War pike oraz Topora teraz będą niezawodnie odblokowywane, gdy Slayers osiągną pożądaną reputację broni.

  • Wiele miejsc pod wyspami, na których mogli utknąć gracze, zostało usuniętych.

  • Kilka otworów wentylacyjnych eteru miało poprawioną kolizję, aby zapobiec nieprzewidywalnym trajektoriom startu.

  • Latarnie Draska będą teraz prawidłowo strzelać na pochyłościach.

  • Kombinezony Firebrand Charrogga do ogona będą teraz dokładnie łączyć się z graczami.

  • The Hunger już niepoprawnie nie zyskuje metrum z przedmiotów i lampionów.

  • Spasione drzewa nie będą już spamować dźwięku. To jest piosenka mojego ludu.

  • Atak ogona ogonowego Charrogga będzie teraz prawidłowo stosować obrażenia obszarowe.

  • Embermane pewnie poruszy się, zanim się rzuci.

  • Łamanie części Embermane nie usuwa już obrażeń z niezwiązanych z nimi ataków.

  • Młotkujący użytkownicy nie utkną na innych Zabójcach podczas skoków rakietowych.

  • Wejście “Vertical Ripped” zostało poprawione w menu kombo.

  • Ścieżki reputacji będą teraz niezawodnie aktualizować i odzwierciedlać postępy gracza.

  • Wymagania dotyczące składników będą poprawnie odzwierciedlać inwentarze gracza w tworzonych menu.

  • Koniec menu polowania będzie dokładniej odzwierciedlał rozbite części, które zdobyli gracze.

  • Błędy patchera nie będą już niepoprawnie wywoływane.

  • Zabójcy nie będą już tkwić w animacjach belek Godhand i nie będą w stanie utrzymać nieskończonych wiązek.

  • Komórki Aetherhunter wywołują dodatkowe obrażenia przeciwko Behemotom naładowanym eterem zamiast rozwścieczonymi Behemotami.

  • Spadek korupcji Shrowd’a będzie trwał przez dłuższy czas

  • Obrazy z chmury burzowej Stormclawu nie będą już zanikać podczas rozgrywki.

  • Hełmy Kharabak nie będą już oglądały podbródków Slayera.

  • Rezakiri rozpuści się teraz pod koniec polowań.

  • Rozwiązano błąd związany z wytrzymałością siekiery, który powodował, że koszt dodania zwiększał się do 25 z 20 po wykonaniu ataku z ładunkiem.

  • Pylony nie będą się już odcinać lub niewłaściwie zastępować inne wzmocnienia.

  • Zabójcy będą rzadziej przenosić się z miast do sterowców.

  • Wiele zadań zostało poprawionych, aby poprawnie wyświetlać poprawne informacje Behemoth w dziennikach i na mapach.

  • Osie Shrike nie będą już miały nadmiernie przedłużonej długości licznika.

  • Perspektywa kamery będzie teraz płynniej przechodzić pomiędzy odległościami chodzenia i biegania.

  • Sentinel pancerza otrzymał trochę uwagi, aby poprawić obszary barwników.

  • Behemoty nie będą już niszczyć swoich obiektów za pomocą ataków AoE.