Wraz z najnowszą aktualizacją Dauntless oficjalnie wychodzi z otwartej bety a to oznacza, że jest pełnoprawną grą. Ta aktualizacja przyniesie nam nową broń, “nowego” behemota, nowy Hunt Pass, całkowicie nowy system zadań, poprawę gry oraz naprawę błędów.

Co nowego?

  • Nowa broń. Aether strikers to broń dla pięściarzy która właśnie zawitała do gry. Więcej o nowej broni możecie przeczytać na naszej stronie!
  • Nowy system zleceń. Sprawdź nasz nowy, bardziej przystępny sposób na zdobywanie doświadczenia przepustki sezonowej. Ta opcja zastąpi tygodniowe wyzwania i system “part break” z przepustki sezonowej.
    Więcej o tej funkcji możecie dowiedzieć się na naszej stronie!
  • Nowy Dire behemot. Tempestborne Stormclaw pojawił się na Shattered Isles, siejąc zniszczenie swoimi potężnymi burzami. Sprawdźcie nowe wyzwanie na Tablicy Łowów.
  • Nowy Hunt Pass.  Zaczyna się nowy sezon a w raz z nim przybywa do was nowa przepustka sezonowa. Przygotujcie się do wyzwolenia waszej wewnętrznej mocy w Aether Unbound: Droga Pięści.
  • Maestria Twin Suns. Repeatersy Twin Suns będą miały teraz oficjalną kartę maestrii. Otwórzcie ją klikając wasze menu maestrii (Domyślnie ‘N’ na PC) i zobaczcie jakie wyzwania was czekają.
  • Pomijanie scenek. Nie chcecie oglądać jakiejś wstawki? Łowcy będą mogli teraz je pomijać dzięki opcji pokazanej na ekranie.
  • Zadanie na Aeter strikers. Nowa broń. Nowe zadanie. Zadanie otrzymacie jak tylko odbierzecie swoją pierwszą broń od Janka Zai.
  • Wycieczka z przyjacielem. Na horyzoncie zadań pojawi się nowe “Friends Indeed”, ograniczone czasowo zadanie w którym musimy polować wraz z przyjaciółmi żeby zdobyć unikalne barwniki. Upewnijcie się że znajdziecie czas dla znajomych zanim zadanie zniknie!

Jakość życia

  • Maksymalne życie Behemotów będzie się teraz zmniejszać jeśli ktoś rozłączy się z polowania.
    Ta opcja działa również na aktualne życie behemotów, dostosowując do aktualnego brakującego zdrowia.
    Dodaliśmy również powiadomienie że ktoś opuścił polowanie.
  • Złamane częsci Behemotów nie mają już szansy na upuszczenie doświadczenia do przepustki sezonowej. Zamiast tego Łowcy mają teraz szanse na znalezienie premiowych tokenów po ukończeniu polowania.
  • Dodaliśmy wszystkie heroiczne Behemoty do Heroic+ Patrol. To powinno zapobiec trafianiu na ciągle te same Behemoty,
  • Usunięto półsekundową przerwę wbudowaną w zbieranie i craftowanie. Obie z tych czynności powinny teraz przebiegać szybciej.
  • Odbicie kuli szoku Stromclawa będzie miało teraz specjalny dźwięk. Słodki dźwięk victorii.

Grafika

  • Dopracowano efekt krótko widzenia Shrowda.
  • Zredukowano falowanie wody dla graczy którzy tylko stoją w wodzie.
  • Dodano nowy system ukrywania ekwipunku który powinien zapobiegać nachodzeniu na siebie różnych części wyposażenia. Ciągle natomiast nad tym pracujemy i udoskonalenia tego systemu będą wychodzić też w przyszłych aktualizacjach.
  • Zaktualizowany ekran ładowania dla Aether Unbound.
  • Dostosowano kilka emotek dla łowców którzy grają kobiecymi postaciami.
  • Nowe ikony statusu dla bronii Valomyra, a także buffów Helliona i Motlen buffa, do tego dla Shellshocked debuffa dla wytrzymałości.
  • Dostosowano oświetlenie na ekranie ładowania co ma zapobiec przytłaczającej jasności w niektórych przypadkach.

Wydajność

  • Poprawiono wydajność w Ramsgate.
  • Poprawiono wydajność na wyspach.
  • Zredukowano wielkość filmów które grane są w Ramsgate. Powinny się teraz szybciej ładować i zajmować mniej miejsca
  • Usunięto oświetlenie z latarnii. To powinno pomóc na krótszą chwile kiedy będziemy zastanawiać się nad długofalowym rozwiązaniem.
  • Poprawiono wydajność portali Riftstalkera
  • Poprawiono wydajność Mroźnych granatów.
  • Poprawiono wydajność w sytuacjach kiedy członek zespołu używał Savage Wellspring War Pike’a.

Interfejs

  • Przeglądanie transmogów na ekranie wyposażenia wyświetli teraz nazwe transmoga który jest podświetlony.
  • Wszystkie menu są teraz bardziej zwarte, dzięki temu Łowcy będą mogli zobaczyć ile materiałów potrzebują do craftingu i ile mają obecnie.
  • Dodane nowe kategorie do sklepu dzięki czemu Łowcy mogą szybciej znaleźć przedmiot którego potrzebują.
  • Przedmioty na promocji będą wyświetlać teraz procentową obniżkę i swoją regularną cenę. To powinno pomóc zniwelować zakłopotanie cenowe u graczy.
  • Ulepszono widoczność egzotycznych przedmiotów w menu craftingu. Egzotyki powinny teraz troszkę odstawać od reszty.
  • Menu “Moich cellsów” u Middlemana pokazuje teraz wszystkie cellsy, nie tylko nieużywane.
  • Wszystkie przedmioty do odblokowania (przedmioty użytkowe,części broni i modów,granaty i latarnie) zdobyte przez zadania będą się w wyświetlać w zakładce “Rewards” w menu zadań.
  • Zaktualizowano sekcję bonusową Elite Track przepustki sezonowej na bardziej przejrzystą i łatwiejszą do rozczytania.
  • Zmieniono pozycję animacji baneru i flary na ekranach przepustki sezonowej i wyposażenia, stały się one teraz bardziej widoczne.
  • Gracze PC mogą teraz zakupić slot wyposażenia poprzez kliknięcie na niego.

Balans

  • Stagger Valomyra spowoduję teraz zniszczenie wszystkich aktywnych dronów i kul. Próg Staggera Valomyra został nieznacznie zwiększony w ramach wyrównania.
  • Zniesiono minimalny próg obrażeń do Boop’a Koshaia. Teraz każdy atak powinien już przerwać jego atak.
  • Bronie Skraeva upuszczają teraz prawidłowo 1/2/3 miny zamiast czasamu 2/4/6. Dodatkowo zmniejszamy obrażenia min z 600 do 300.

Młot (Hammer)

  • Standardowe ataki. Obrażenia od zamachów młotem zmniejszone o 30 (25 dla Repeating Uppercuts).
  • Aetherslam. Obrażenia bezpośredniego trafienia zmniejszone do 400 z 450. Obrażenia obszarowe zmniejszone do 150 z 175.

Kosy (Chain Blades)

  • Obrażenia od Chain Throw (Y/Prawy przycisk myszy/Trójkąt) części tych ataków zwiększona do 55 z 40.

Miecz (Sword)

  • Fizyczne ataki(X/Lewy Przycisk Myszy/Kwadrat)
  • Obrażenia zwiększone o 10(5 dla Repeating Elements).
  • Ataki Elementem(Y /Prawy przycisk myszy/Trójkąt)
  • Obrażenia zwiększone o 15.

War Pike

  • Obrażenia z pierwszych czterech kombo Piercing Flurry (X/Lewy przycisk myszy/Kwadrat) teraz skalują się ze 100 do 150 (wcześniej stałe 100).
  • Obrażenia z ostatniego, trzymanego Piercing Flurry kombo (X/Lewy przycisk myszy/Kwadrat) zwiększone do 75 z 60. Wound damage z tego ataku zmniejszone o 10 dla zrekompensowania tej zmiany.
  • Obrażenia z części “Wielkiego Uderzenia” z trzech Aether Harvest (Y/Prawy przycisk Myszy/Trójkąt) skaluje się teraz ze 130 do 200(Wcześniej stałe 120).
  • Obrażenia z części “Małego Uderzenia” z trzech Aether Harvest (Y/Prawy przycisk Myszy/Trójkąt) skaluje się teraz ze 70 do 90(Wcześniej 60/60/80).

Naprawa błędów

  • Naprawiono błąd polegający na tym, że gracze, którzy doświadczyli zarówno opóźnienia, jak i utraty pakietów, mogli wejść w stan, w którym mogli spamować Flight of Ruin. Bez końca.
  • Naprawiono błąd, w którym szczególnie mocne włosy na twarzy mogły przenikać przez hełm Boreusa. Pielęgnacja brody wyrównana!
  • Poprawiona gramatyka.
  • Chowanie Kos *chain blades nie powoduje błędu, w którym kręciły się w kółko przez postać gracza.
  • Naprawiono kilka różnych błędów związanych z przycinaniem i pływaniem obiektów.
  • Naprawiono błąd, w którym Middleman pozostawał w focusie podczas eksploatacji jego meny zamiast być w tle.
  • Statystyki pancerza będą teraz poprawnie i natychmiast odświeżane po ulepszeniu przedmiotów w menu wytwarzania. (Nie musisz już wychodzić z ekranu tworzenia, aby zobaczyć poprawne statystyki.)
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego emotka Wylogowania mogła spowodować, że jej użytkownik spadnie na ziemię.
  • Naprawiono problem z brakującymi opisami części repeatera. Pojawią się teraz we wszystkich miejscach, w których mają się pojawić.
  • Naprawiono błąd, przez który wiązki Rezakiri nie przeniknęły do ​​promiennego więzienia. Zabójcy uwięzieni w promiennych więzieniach mogą teraz zostać uszkodzeni przez te wiązki.
  • Naprawiono błąd, w którym Skraev zmieniał zbyt często swoją pozycję.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Zabójcy, którzy zostali powaleni pod koniec polowania, nie pojawiali się na ekranie końca polowania.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli utknąć w stanie biegu po zakończeniu polowania.
  • Naprawiono błąd, w którym otwory wentylacyjne eteru mogły pojawiać się pod ziemią w niektórych obszarach, co utrudniało ich dostrzeżenie.
  • Naprawiono kilka błędów, które mogły powodować dziwność w podglądzie Hunt Pass (np. Brody przebijające się przez hełmy).
  • Naprawiono błąd, który powodował, że tekst ostrzegawczy „all Slayers critically injured” migał nieregularnie.
  • Naprawiono błąd, który pozwalał chmarze Kharabaka przerywać Zabójcom wykonującym ataki w super-opancerzeniu (np. Ładunek topora trzeciego poziomu).
  • Naprawiono błąd, który powodował, że podgląd bannerów i flary (Store, Pass Hunt) pozostawał na ekranie nawet po przejściu na nowy przedmiot.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał jednoczesne wybranie dwóch broni podczas przełączania kart w menu Broń.
  • Naprawiono błąd, w którym zbyt szybkie przeskakiwanie przez ekran Koniec polowania może powodować wyświetlanie pustego ekranu nagród. To był tylko błąd wizualny.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować problemy z konsumpcją kolby podczas polowania na Island of Trials.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że animacje przylotów były odtwarzane wstecz lub wydawały się unosić.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować miganie ekranu podczas wstawek filmowych.
  • Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać wyświetlanie odliczania czasu na ekranie Końcowego Prób *Trials.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że niektóre fryzury mogły się rozciągać i pikselować w początkowej fazie filmu.
  • Naprawiono błąd, w którym model postaci mógł się rozciągać i zniekształcać, wybierając Losowanie w kreatorze postaci.
  • Naprawiono błąd, w którym niektóre języki inne niż angielski mogły rozciągać się zbyt daleko w interfejsie użytkownika.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze mogli przypadkowo wspinać się na wulkany Helliona.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że zmiana lufy repeatera na sterowcu tak naprawdę nie zmieniała się na twojej broni, co niezamierzenie powodowało, że Zabójca przyniósł niewłaściwą lufę na polowanie.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wils Bormen czasami wyglądał bez koszuli.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Zabójcy nie mogli głaskać Bruna, psa przy tablicy Prób. Priorytet błędu: KRYTYCZNY.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kolizja innych graczy mogła zablokować kamerę.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli sprawiać wrażenie, że spadają w lobby sterowca.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niedostępne farby do twarzy pojawiały się w kreatorze postaci.
  • Naprawiono błąd na ekranie transmogow, w którym niewłaściwy transmog byłby odblokowany lub zastosowany, gdyby nie był to pierwszy wybrany transmog. Podświetlony transmog jest teraz zawsze wybierany podczas nakładania lub odblokowywania transmog.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że broń Stormclaw (miecz, ostrza łańcuchowe, topór, szczupak) nie zdobywała licznika zgodnie z przeznaczeniem.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że cięcia miecza Valiant Overdrive wyzwalały zbyt intensywne drgania kamery przy zderzeniu z Behemotem.
  • Sumy pyłu eterowego powinny teraz poprawnie i natychmiast aktualizować się po demontażu komórki. Nie musisz już opuszczać pośrednika i wracać, aby zobaczyć poprawną sumę.
  • Naprawiono błąd, w którym Twin Suns (egzotyczne repeatery) nie pojawiały się w podglądzie broni (np. Ekran rzemieślniczy), chyba że były wyposażone.
  • Naprawiono błąd, w którym ikona aktywacji Valiant Overdrive miecza mogła pojawiać się w stanie pół-świecenia / przyciemnienia, jeśli jej kreska była odnawiana po wygaśnięciu licznika.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że podpowiedź przycisku głaskania Maxa i Bruny mówiła, że wymaga przytrzymania, podczas gdy w rzeczywistości wymaga tylko naciśnięcia. Delikatnie teraz.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że miny broni Skraevów pojawiały się bezpośrednio na ziemi zamiast się rozprzestrzeniać.
  • Naprawiono kilka hełmów, które nie zawierały włosów Zabójcy.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli oszałamiać stwory bombowe Boreusa w wyniku wybuchu śmierci.
  • Naprawiono błąd, w którym oceny mocy sterowca mogły wyświetlać się na czerwono, nawet jeśli przekroczysz zalecane statystyki.
  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się Zabójców w menu Pomoc podczas korzystania z kontrolera.
  • Naprawiono błąd, w którym zmiany FOV nie obowiązywały, dopóki zabójca nie dotrze do Ramsgate lub nie rozpocznie polowania.
  • Naprawiono błąd, przez który skóra mogła przenikać przez rękawy zbroi klatki piersiowej Mrocznego Szpiku (Shrowd).

Dajcie znać jak Wam się podoba ten początek oficjalnej aktualizacji!

Jeżeli chciałbyś z nami tworzyć stronę Dauntless Polska (teraz zwłaszcza, gdy Dauntless oficjalnie wychodzi z otwartej bety) szukam osób, które miałyby chęci i czas na pisanie postów na stronę. Głównie potrzebujemy ludzi, którzy będą mogli od razu zająć się tłumaczeniem wychodzących aktualizacji do gry i tłumaczeniem oficjalnych artykułów. Jeżeli jesteś zainteresowany nie czekaj napisz! W tytule maila dopisz -Redaktor-