Nowości w Dauntless

  • Pojawił się nowy hunt Pass. Więcej dowiecie się z tego linku.
  • Zadanie „Missing Kat” powodowało problemy dla graczy, którzy potrzebowali Kat w innych zadaniach. Ten quest usunięty, a treść przerobiona, aby upewnić się, że jest zawsze dostępna, gdy jej potrzebujesz.
  • Middleman ma teraz panel informacyjny, który przedstawia podstawowe zasady sprzedaży komórek, w tym sposób łączenia komórek i przyspieszenia procesu.
  • Nowa karta nagród za polowanie z przyjaciółmi! Zastępuje to ograniczone czasowo zadanie „Friends Indeed” i jest dostępne w wersjach brązowej, srebrnej i złotej.
  • Jeśli kupisz sigil, materiał na baner lub barwnik na ekranie ”Personality”, zostanie on automatycznie wyposażony. Nigdy więcej klikania, aby pochwalić się nowym stylem!
  • Młot Riftstalkera ma nowy, unikalny magazynek amunicji, nadający mu smak, na jaki zasługuje.
  • Całą zawartość podstawowego huntpassa z poprzedniego eventu jest teraz dostępna w sklepie.
  • Kompas w grze został całkowicie przerobiony, dzięki czemu Zabójcy mogą łatwo znaleźć drogę wokół Ramsgate, zidentyfikować podpowiedzi i śledzić flary podczas polowania.
  • Na wyspach jest teraz licznik AFK – gracze nieaktywni przez trzy minuty zostaną automatycznie zwróceni do Ramsgate.

Zmiany w balansie

Bronie

Młot Stormclaw’a – Teraz zwraca amunicję naładowaną eterem zamiast 1,25x amunicji.
Captain’s Grip – Premia do prędkości ataku zmniejszona do 15% (z 20%) oraz czas odnowienia został wydłużony do 22 sekund (poprzednio 20 sekund).

Potwory

  • Kilka Behemotów ustawiono na poziomy mocy i oporu, które nie pasowały do ​​interfejsu lobby. Te nieprawidłowe wartości zostały dostosowane, aby odzwierciedlić ich zamierzony stan. Co najważniejsze, wszystkie warianty Burzy Stormclawa były znacznie słabsze od zamierzonych i zostały wzmocnione, aby osiągnąć zamierzony poziom. Moc i odporność wpływają tylko na zadawane i przyjmowane obrażenia – nie wprowadzono żadnych zmian do całkowitego zdrowia.
  • Ponadto naprawiliśmy błąd, który powodował, że Heroiczne + Behemoty miały słabsze wartości mocy / odporności niż zamierzono. Heroic + Skraev, Heroic + Embermane i Heroic + Skarn mają teraz zamierzone wartości mocy i odporności, dzięki czemu są bardziej zgodne z oczekiwanymi trudnościami podczas polowań Heroic +.
  • Gracze w późnej fazie gry będą mieli o wiele więcej wyzwań niż dotychczas.
  • Pełna lista zmian w mocach u behemotów:
  1. Gnasher Heroic+ is now 550 (up from 425)
  2. Boreus Heroic+ is now 550 (up from 475)
  3. Embermane Heroic+ is now 550 (up from 475)
  4. Shrike Heroic+ is now 550 (up from 450)
  5. Skarn Heroic+ is now 550 (up from 425)
  6. Charrogg Heroic+ is now 550 (up from 425)
  7. Valomyr Heroic+ is now 550 (up from 500)
  8. Kharabak Heroic+ is now 550 (up from 450)
  9. Stormclaw Dire is now 400 (up from 250)
  10. Stormclaw Heroic 500 (up from 250. Yikes!)
  11. Stormclaw Heroic+ 550 (up from 250. Double yikes.)
  12. Riftstalker is now 325 (down from 350)
  13. Riftstalker Heroic+ is now 550 (up from 500)
  14. Skraev Heroic is now 500 (down from 525)

Komórki oraz perki

Szybkość ataku początkowo uważana była jedynie za funkcję DPS, ale w praktyce widzimy, że zapewnia znaczne zwiększenie bezpieczeństwa ze względu na jego zdolność do częstego działania efektów przy trafieniu. Aby to odzwierciedlić, zmniejszamy skalę efektów zapewniających prędkość ataku.

Conduit:

  • Bonusowa prędkość ataku zmniejszona do 4/6/8/10 / 12,5 / 15% (w porównaniu z 5/7/10/14/19/25%).
  • Wydłużono czas trwania wzmocnienia do 10 sekund (z 8 sekund).

Hellion/Molten:

  • Dodatkowa prędkość ataku zmniejszona do 10% (z 20%).
  • Dodatkowa prędkość ruchu zmniejszona do 20% (z 33%).

Evasive Fury:

  • Bonusowa prędkość ataku zmniejszona do 7,5 / 10 / 12,5 / 15 / 17,5 / 20% (w porównaniu z 4/8/12/16/20/25%).
  • Bonusowa prędkość ataku jest teraz aktywna przez 16 sekund na wszystkich poziomach.

Wild Frenzy:

  • Bonusowa prędkość ataku zmniejszona do 7,5 / 10 / 12,5 / 15 / 17,5 / 20% (w porównaniu z 5/8/12/16/20/25%).

Overpower:

  • Dodatkowa prędkość ataku latarni Embermane została zmniejszona do 25% (z 30%).
  • Wszystkie zdolności stukania latarni ładują się teraz w 30 sekund (z 40 sekund).
  • Strojenie Eteryczne i Tonik Eterowy Nie wpływają już na szybkość ładowania zdolności stukania latarni.

Performance:

  • Poprawa wydajności była głównym celem 1.0.2. Gracze powinni zobaczyć wzrost szybkości klatek średnio o 20-30%. Oto jak się tam dostaliśmy!
  • Poprawiona liczba klatek na sekundę i ogólna wydajność na wyspach.
  • Poprawiona średnia liczba klatek na sekundę i ogólna wydajność w Ramsgate.
  • Zmniejszone zużycie procesora przez drzewa, trawę, krajobraz, materiał, półprzezroczyste obiekty, uszkodzony tekst i znaczniki kompasu.
  • Zmniejszone zużycie procesora podczas korzystania z ostrzy łańcuchowych.
  • Zmniejszone użycie procesora granatów w ogóle. Ulepszona wydajność podczas używania roztopionego edyktu, granatów zapalających, granatów mrozu, latarni Pangar, latarni Skarn i komory o pełnej średnicy (część repeaterów).
  • Poprawiona wydajność podczas eksplozji granatów mrozowych.
  • Zmniejszone podstawowe użycie procesora na wszystkich Behemotach. Do tego: Zmniejszone użycie procesora przez pióra Quillshota.
  • Zmniejszone użycie procesora przez atak galaktyczny pocisku Valomyra.
  • Zmniejszone użycie procesora przez ataki wiązki Rezakiri i Valomyra.
  • Poprawiona wydajność wszystkich ataków obszarowych, w tym basenów lawy.
  • Poprawiona wydajność portali Riftstalkera.
  • Poprawiona wydajność teleportów Valomyra oraz odroczenie Helliona / Pangara.
  • Poprawiona wydajność kul lawy lawy Helliona / Charroga i ognistych kul Embermane.
  • Zmniejszone ogólne zużycie pamięci.
  • Skrócono początkowy czas ładowania podczas ładowania do Ramsgate.

Czytelność

  • Poprawiona czytelność tytułów ekranowych menu Janka Zai.
  • Podglądy flary i animacje banerów są lepiej kadrowane w menu Hunt Pass i Personality.
  • Tworzenie za pomocą kontrolera nie będzie już mówić „Wstrzymaj”, gdy nie ma nic do wytworzenia lub ulepszenia.
  • Poprawiona jasność działania premii za codzienny patrol.

Nawigacja

  • Ulepszona nawigacja kontrolera na ekranie pomocy i menu głównym.
  • Poprawiona nawigacja w menu nagród za mistrzostwo i panelu barwników.
  • Zmieniono kolejność elementów w menu głównym, aby lepiej obsługiwać sposób, w jaki gracze go używają.
  • Menu tworzenia z postaciami niezależnymi, które nie mają innych opcji, zostaną zamknięte po wyjściu, a nie powrócą do ekranu wyboru interakcji.

Interfejs

  • Wymiana komórek wyświetla teraz wyraźniejszy wskaźnik wizualny, kiedy można przyspieszyć.
  • Wskaźnik drużyny jest teraz klikalny na PC, umożliwiając korzystanie z menu społeczności tylko myszką.
  • Widoki menu pomocy są teraz wyraźniejsze i łatwiejsze w obsłudze.
  • Skróty klawiszowe pokazują teraz i używają tylko jednego klucza na wiązanie.
  • Pancerz na ekranie wytwarzania pokazuje teraz podstawową moc w wyposażonej sekcji i nie obejmuje premii do żywiołów. To powinno wyeliminować nieporozumienia co do poziomów mocy pancerza, ponieważ cele misji mocy pancerza uwzględniają tylko podstawową moc pancerza.
  • Zaktualizowano niektóre niedokładne opisy listy ruchów.
  • Dodano możliwość wyłączenia automatycznego przeładowywania Repeaterów po wyczerpaniu się amunicji.
  • Przełącznik ON / OFF w skrzyni patrolowej zapamięta twój poprzedni wybór.