Nowości w Dauntless.

kliknij w obrazek

Zmiany Skarna. Pancerz Skarna tworzył bardzo różne doświadczenia w zależności od waszej broni. Został dostosowany sposób, w jakie różne rodzaje obrażeń wchodzą w interakcje ze zbroją, aby zapewnić Skarn’owi bardziej spójną rozgrywkę.

  • Zwiększono obrażenia zadawane przez pancerz przy cięciu i przebijaniu z 25% części / 33% rdzenia do 75% każdy.
  • Znormalizowane tępe obrażenia pancerza od 125% części / 50% rdzenia do 100% każdy.
  • Zwiększono zdrowie części opancerzonych z 1,5% maksymalnego zdrowia do 3% maksymalnego zdrowia.
  • Łamanie opancerzonych części nie powoduje już przesunięcia Skarna.

Dodatkowo, kamienna iglica Skarna jest teraz linią iglic, które kierują się w stronę gracza. Jest bardziej telegraficznie, ale także bardziej niebezpieczne. Proszę nie dotykać kamiennej skały.

Zostały wprowadzone również pewne zmiany w ataku Whirling Fortress, aby zapewnić lepszą kontrolę. Unikanie, uruchamianie i przerywanie jest bardziej opłacalne i łatwiejsze do wykonania.

  • Gdy rozpoczyna się spin, gracze są na krótko odrywani od ziemi w kierunku Skarna.
  • Wskaźnik przerwania jest lepiej widoczny, wskazując, kiedy Skarn jest przerywany.
  • Unikanie ciągnięcia nie powoduje już ciągnięcia cię za powrotem.

Zmiany Lesser Gnashera. Lesser Gnasher ma kilka nowych ataków i otrzymał łagodne dostrojenie reszty swojego zestawu. Nowe zachowanie ma być nieco bardziej ekscytujące i ma zapewnić więcej możliwości do kontrataków.

  • Flight of Ruin (special axe) może teraz generować ładunek latarni i kradzież życia, a także wywoływać pewne efekty przy następnym trafieniu. Zapobiega to także przypadkowi, w którym mógłby uzyskać korzyści z niektórych efektów (takich jak unikalne efekty broni Hellion) bez ich konsumowania.
  • Codzienne rdzenie premiowe częściej zawierają teraz emotkę i mogą zawierać Ace Chips lub Vault Coins.
  • Miecz i ostrza łańcuchowe Nayzagi leczą cię przy atakowaniu break parts zamiast zapewniać kradzież życia na już złamanych częściach.

Balans życia

  • Użytkownicy klawiatury mogą teraz przytrzymać „R”, aby wytworzyć wiele materiałów eksploatacyjnych jednocześnie.
  • Domyślnym skrótem klawiszowym dla ekranu Hunt jest teraz „H”, a stan kojarzenia jest teraz „M”.
  • Domyślną akcją koła emotki jest teraz rozbłysk podczas polowania.
  • Hełmy będą się teraz automatycznie ukrywać podczas podglądu farb do twarzy lub odcieni włosów na ekranie Hunt Pass.
  • Naprawiono problem z wyrównaniem pieczęci z sztandarem Łuk Exocrul. Twój znak powinien teraz wyświetlać się poprawnie bez względu na to, z której strony oglądasz baner.
  • Ikony wzmacniaczy eskalacji zostały zaktualizowane.
  • Improved the way that non-English language text displays to avoid overlap with UI elements.
  • Poprawiono sposób wyświetlania tekstu w języku innym niż angielski, aby uniknąć nakładania się elementów interfejsu użytkownika.
  • Nie można już kupić wzmocnienia eskalacji, jeśli już go masz.
  • Gracze mogą teraz wybrać opcję „Losowo” dla Przylotów na polowanie, która wybierze losowy Przylot na polowanie spośród posiadanych.
  • Liczniki doładowań pokazują teraz pozostałe dni ORAZ godziny, kiedy pozostały czas jest dłuższy niż jeden dzień.

Wydajność

  • Poprawiono wydajność na konsoli Nintendo Switch.
  • Poprawiono sposób wyświetlania tabliczek znamionowych.
  • Optymalizacja niektórych materiałów, cząstek VFX i trawy.
  • Optymalizacja serwerów gier w celu zmniejszenia zużycia procesora.

Ulepszenia śledzenia celów

  • Ulepszona ikonografia. Nowe ikony dla głównych zadań, zadań pobocznych i list rzemieślniczych ułatwiają zrozumienie tego, co śledzisz.
  • Jaśniejsze listy rzemieślnicze. Ułatwiliśmy także sprawdzenie, jakich komponentów szukasz.
  • Lepsze wiadomości. Tracker pokazuje teraz, kiedy masz misję do odzyskania, rozpoczęcia lub przedmiot, który jest teraz gotowy do wytworzenia lub ulepszenia. Tekst tego interfejsu jest teraz łatwiejszy do odczytania, a postęp jest zawsze wyświetlany, nawet po osiągnięciu celu.

Naprawa błędów

  • Naprawiono błąd, który blokował Zabójców w zadaniu Amateur Alchemist.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ustawienia rozmycia ruchu mogły zostać zresetowane po wejściu do Ramsgate lub rozpoczęciu polowania. Zmiany ustawień rozmycia zostaną zastosowane tylko przy następnym przejściu (rozpoczynając polowanie lub wracając do Ramsgate). To zachowanie zostanie omówione w przyszłej łatce.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli sprawiać wrażenie, że chodzą nieprawidłowo po wejściu do Ramsgate.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego szybkość klatek na sekundę mogła zostać zablokowana przy 30 klatkach na sekundę po zakończeniu odtwarzania filmu.
  • Ulepszono niektóre obszary na wyspach, aby zapobiec “pływającym” drzewom i usunąć dziurę w określonym klifie.
  • Naprawiono błąd, który powodował zbyt długie utrzymywanie się efektów cząsteczkowych z unikalnych efektów broni Shrike’a.
  • Naprawiono błąd, w którym tabliczki z nazwami graczy były czasami widoczne przez ekran Koniec polowania.

Walka

  • Kule ogniste, które zderzają się z terenem, eksplodują teraz natychmiast, a nie po opóźnieniu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że bronie Shrike’a zadawały mniej dodatkowych obrażeń i dodatkowych obrażeń części niż zamierzono.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że legendarna zdolność Malkariona teleportowała cię do losowej lokalizacji.
  • Użycie zdolności trzymania latarni Koshai’a do przeskakiwania przez przeszkody (np. Ogrodzenie Stormclaw’a) nie będzie już powodować obrażeń.
  • Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać aktywowanie unikalnych efektów broni Stormclaw’a podczas unikania ataków.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować zacinanie się Torgadoro na okonie.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że pomyślne sparowanie podczas początkowej aktywacji Avenging Overdrive (specjalny miecz) pozwalało na natychmiastową reaktywację.
  • Naprawiono miejsce w Eskalacji Płomienia, w którym gracze nie mogli zostać trafieni.

UI

  • Naprawiono usterkę wizualną, która mogła występować podczas przełączania podglądu przedmiotów w Hunt Pass’ie.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że pojedynczy taran pojawiał się jako nagroda w codziennym Core Bonus.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować zasłanianie tekstu ekranu ładowania przez przycisk podczas korzystania z niektórych rozdzielczości wyświetlania w językach innych niż angielski.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować awarię podczas próby otwarcia wielu rdzeni.
  • Naprawiono błąd polegający na braku lufy repeatera Torgadoro w menu tworzenia Repeatera.
  • Wyłączenie napisów nie wyłącza już podpowiedzi samouczka (np. „Naciśnij [Spacja], aby uchylić się”).
  • Lista ruchów Twin Suns (egzotycznych repeaterów) nie pokazuje już nieprawidłowych ruchów wtórnych / specjalnych.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że codzienne powiadomienie HUD o Hunt Pass wyświetlało nieprawidłowy numer.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować dwukrotne wyświetlanie wyskakujących okienek na poziomie mastery.
  • Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać reagowanie myszy, gdy wiadomość dnia była widoczna, jeśli gra została zminimalizowana podczas uruchamiania.
  • Naprawiono błąd w sterowcu, który mógł powodować, że obraz Behemoth, awaria żywiołów i zalecana ocena wyposażenia były brakujące lub nieprawidłowe.
  • Ulepszony interfejs użytkownika systemu.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że wzmocnienie eskalacji pojawiało się na sterowcu, gdy nie był on w trakcie poszukiwania eskalacji.

Zmiany kosmetyczne

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłowe stosowanie barwników do zbroi.
  • Zabójcy z zarostem nie będą już widzieć, jak ich brody przecinają maskę Skyfightera.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować znikanie niektórych elementów zbroi w obecności efektów wizualnych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że dźwięki brzęczenia utrzymywały się po odsłonięciu skórki zbroi Silver Nikola lub skórki steru Frostfall Bells.
  • Pancerz klatki piersiowej teraz poprawnie się chowa.
  • Poprawiono sposób interakcji elementów zbroi z modelem gracza.
  • Naprawiono awarię występującą w przypadku zagubienia lub zmiany urządzenia audio.