1.2.3 dotyczy paru ważnych błędów w walce, oraz poprawienia Quality of Life.

QUALITY OF LIFE

  • Obracanie kamery jest teraz bardziej niezawodne.
  • Dodano możliwość zbindowania klawiszy “H” i “M” na tablicy polowań oraz podczas matchmakingu.
  • Quest Tracker może zostać wyłączony, kiedy znajdujesz się w mieście w Options – Gameplay.
  • Przyciski “[” oraz “]” mogą zostać przebindowane na inne z poziomu Quest Trackera na PC.
  • Zakupy w eSklepie Nintendo Switch pojawiają się teraz od razu; już nie trzeba restartować gry, żeby je odebrać.
  • “Markman’s Dance” – zdolność broni Twin Suns – już nie leci w jednym określonym kierunku, jeśli nie ma ruchu na lewym analogu.
  • Poprawiono wydajność wstępu do polowania.
  • Poprawiono wygląd rzeczy w sklepie.
  • Poprawiono wygląd tabeli wyników Trialsów.
  • Poprawiono wygląd jałowych tekstur map na konsolach.
  • Drobne poprawki artystyczne i kolizyjne na wyspach.
  • Narzędzie do resetowania postaci jest bardziej dokładne na temat tego, co zostaje zachowane podczas resetu. Vault Coins, Steel Marks i Gilded Marks są teraz zachowywane podczas resetu postaci.

BUG FIXES

  • Naprawiono rzadki crash pojawiający się na ekranach ładowania.
  • Perk Iceborne już nie psuje wyglądu zbroi z Torgadoro.
  • Naprawiono bug, który sprawiał, że UI Hunt Pass’u cofał się do starego motywu.
  • Próby zakupu bounty tokena z nieużywanego bounty slota nie przenoszą już na niepoprawną stronę sklepu.
  • Naprawiono problemy z przycinaniem się napierśnika zbroi “Seismic Soldier Commando”.
  • Naprawiono luki w skinie zbroi “Star-Crossed Walk”.

GAMEPLAY

  • Naprawiono błąd, który powodował, że uderzenie młotem nie powodowało uszkodzeń, ani nie przerywało ataków Behemotów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ataki nie usuwały rojów Kharabaka.
  • Naprawiono błąd, który w pewnych warunkach powodował, że latarnia Draska zadawała więcej obrażeń niż powinna.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że użycie legendarnej zdolności Torgadoro zmieniał wszystkie zadawane obrażenia na tępe.
  • Naprawiono kilka miejsc, w których Torgadoro mógł utknąć.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Shrowd pojawiał się ponownie dopiero pod koniec swojego rzutu gdy był rozwścieczony.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Shrowd stawał się niewidoczny i nienamierzalny.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kolce Heroic Quillshota zadawały więcej obrażeń niż powinny.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał uruchomienie unikalnego efektu broni “Ember Pike”.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał uruchomienie unikalnych efektów broni z Rezakiri.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że “Godhand” wyglądał, jakby strzelał w ziemię.
  • Smolluski nie mogą już stawać się niewidzialne.
  • Inni gracze nie mogą już blokować ci interakcji z kryształami w eskalacji.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że obrażenia nadane przez “Flight of Ruin” nie nadawały specjalnego miernika.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że na wyspach nie ładowała się trawa.

RAMSGATE

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wykonanie części Repeatersów “Marksman Chamber”.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wykonanie młota z Torgadoro.
  • Naprawiono błąd, który blokował dostęp do filmów szkoleniowych od Kat.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować znikanie zadania „Man in the Middle”, jeśli polowanie „Go Forth and Slay” zostało ukończone.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować wyświetlanie się Ramsgate w niskich detalach przez kilka sekund po załadowaniu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że dialogi nie odtwarzały się podczas pierwszego lotu do Ramsgate.