BEHEMOTY

THRAX

Łowcy zabijają Thraxa szybciej, niż sądziliśmy, więc wprowadziliśmy pewne zmiany w stabilizacji, aby wydłużyć czas walki, sprawiając, że łamanie części jest bardziej atrakcyjne.

 

  • Thraxy mają zwiększone zdrowie, ale ich kończyny łatwiej się łamią.
  • Jest mniejsze prawdopodobieństwo, że Thraxy utkną poza areną.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Thrax znikał po ataku z portalu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie dało się ranić Thraxów.

 

 

 

RIFTSTALKER

 

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Riftstalkery traciły swoje hitboxy podczas opuszczania portalu.

 

 

NAYZAGA

 

  • Naprawiono błąd, powodujący, że Shadowtouched Nayzagi traciły hitboxy po użyciu portalu.
  • Naprawiono błąd, który mógł sprawiać, że nie dało się ranić Shadowtouched Nayzagi.

 

 

QUILLSHOT

 

  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że gracze mogli utknąć wewnątrz Quillshota.
  • Poprawiono atak obracania się na boku, by lepiej zsynchronizować animację z obrażeniami.
  • Naprawiono problem, w którym połamane kolce Quillshota nie zmieniały się w zepsutą teksturę.

 

 

CHARROGG

 

  • Lawowe kule Charrogga będą już eksplodować gdy spadną z klifu, zamiast tam utknąć.

 

 

KOSHAI

 

  • Pociski Shadowtouched Koshai nie są już pozbawione materiałów na konsolach i komputerach z niskimi ustawieniami szczegółów.

 

 

REGULACJA MOCY

 

Jako że kontynuujemy dostrajanie progesji od wczesnej do środkowej fazy gry, odkryliśmy, że krzywa mocy/trudności nieco za bardzo przechyla się na stronę trudności, dlatego dostosowujemy poziom zagrożenia i mocy wielu zwykłych oraz Dire Behemotów.

 

 

  • Skarn: Poziom mocy 120 (zmniejszony z 140)
  • Skraev: Poziom mocy 140 (zmniejszony z 150)
  • Shrike: Poziom mocy 160 (zmniejszony z 200), poziom zagrożenia 4 (zmniejszony z 5)
  • Nayzaga: Poziom mocy 180 (zmniejszony z 200)
  • Quillshot: Poziom mocy 180 (zmniejszony z 200)
  • Embermane: Poziom mocy 180 (zmniejszony z 200)
  • Kharabak: Poziom mocy 230 (zmniejszony z 250)
  • Boreus: Poziom mocy 230 (zmniejszony z 250)
  • Charrogg: Poziom mocy 230 (zmniejszony z 250)
  • Stormclaw: Poziom mocy 230 (zmniejszony z 250)
  • Drask: Poziom mocy 255 (zmniejszony z 275), poziom zagrożenia 6 (zmniejszony z 7)
  • Hellion: Poziom mocy 255 (zmniejszony z 275), poziom zagrożenia 6 (zmniejszony z 7)
  • Pangar: Poziom mocy 255 (zmniejszony z 275), poziom zagrożenia 6 (zmniejszony z 7)
  • Valomyr: Poziom mocy 280 (zmniejszony z 300), poziom zagrożenia 7 (zmniejszony z 8)
  • Rockfall Skarn: Poziom mocy 280 (zmniejszony z 300), poziom zagrożenia 7 (zmniejszony z 8)
  • Riftstalker: Poziom mocy 305 (zmniejszony z 325), poziom zagrożenia 8 (zmniejszony z 9)
  • Moonreaver Shrike: Poziom mocy 305 (zmniejszony z 325), poziom zagrożenia 8 (zmniejszony z 9)
  • Ragetail Gnasher: Poziom mocy 305 (zmniejszony z 325), poziom zagrożenia 8 (zmniejszony z 9)
  • Dreadfrost Boreus: Poziom mocy 305 (zmniejszony z 325), poziom zagrożenia 8 (zmniejszony z 9)
  • Koshai: Poziom mocy 330 (zmniejszony z 350), poziom zagrożenia 9 (zmniejszony z 10)
  • Razorwing Kharabak: Poziom mocy 330 (zmniejszony z 350), poziom zagrożenia 9 (zmniejszony z 10)
  • Bloodfire Embermane: Poziom mocy 330 (zmniejszony z 350), poziom zagrożenia 9 (zmniejszony z 10)
  • Winterhorn Skraev: Poziom mocy 365 (zmniejszony z 375)
  • Shockjaw Nayzaga: Poziom mocy 365 (zmniejszony z 375)
  • Frostback Pangar: Poziom mocy 365 (zmniejszony z 375)
  • Deadeye Quillshot: Poziom mocy 390 (zmniejszony z 400)
  • Scorchstone Hellion: Poziom mocy 390 (zmniejszony z 400)
  • Tempestborne Stormclaw: Poziom mocy 390 (zmniejszony z 400)

 

 

BRONIE

 

SIEKIERA

 

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że używanie Grim Onslaught albo Relentless Onslaught na Behemocie z bliskiej odległości z innymi celami w pobliżu mogło powodować wielokrotne uszkadzanie Behemota.

 

 

MŁOT

 

  • Młoty bez amunicji mogą teraz używać ciężkiego ataku legendarnej umiejętności Torgadoro.

 

 

REPEATERY

 

  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że części repeaterów nie wyświetlały się do momentu dwukrotnego kliknięcia “wyposaż”, lub zmiany na inny przedmiot.

 

 

AETHER STRIKERY

 

  • Efekt wizualny wzmocnienia Sovereign’s Scepters (Strikerów z Koshai) nie wyświetla się już pod graczem.

 

 

RÓŻNE

 

  • Naprawiono błąd, który powodował, że legendarna zdolność broni z Thraxa automatycznie celowała w martwe Behemoty.

 

 

QUALITY OF LIFE

 

KOSMETYKI

 

  • W oparciu o opinie graczy, zbroja Ultra Umbral Knight ma nowe regiony, na które można nałożyć barwniki.

 

 

SOCJALNE

 

  • Wysyłanie wiadomości na czat drużyny albo gildii nie powoduje, że okno czatu jest otwarte.
  • Wysyłanie szeptu nie resetuje już czatu do czatu miejskiego.
  • Następujące polecenia powinny mieć taką samą funkcjonalność jak “/whisper”: “/t” “/w”
  • Następujące polecenia powinny mieć taką samą funkcjonalność jak “/guild”: “/g”
  • Następujące polecenia powinny mieć taką samą funkcjonalność jak “/party”: “/p”

 

 

UI

 

  • Przytrzymanie wciśniętego przycisku craftowania stale wykonuje ulepszenia.
  • Można już zrebindować domyślny przycisk otwierania Dziennika.
  • Dziennik pokazuje teraz wskaźniki przewijania prawego drążka.
  • Poprawiono płynność otwierania Dziennika.
  • Przeniesiono opcję Questów i Bounties w górę w menu głównym.
  • Poprawiona przejrzystość przedmiotów wybranych do zakupu na PC.
  • Kupowanie zestawu wzmacniającego Oculus Umbra sprawi, że wskaźnik UI boostu Eskalacji pojawi się od razu, zamiast dopiero po jednym polowaniu.

 

 

WYDAJNOŚĆ

 

  • Zmniejszono opóźnienie wejścia na Nintendo Switch.
  • Naprawiono kilka rzadkich błędów.

 

 

NAPRAWY BŁĘDÓW

 

ROZGRYWKA

 

  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że gracze zacinali się na początku polowań w sposób, że znikały zdolności broni i latarni, i obniżały się statystyki obronne.
  • Naprawiono błąd, który pozwalał graczom wydostać się z areny Trials’ów za pomocą legendarnej zdolności broni z Thraxa.
  • Poprawiono błąd, który mógł obniżać obrażenia niektórych ataków Thrax’a, Torgadoro, Malkarion’a i styxian’ów.
  • Blaze’owa Kula Elemental Summoner (amp) teraz poprawnie zadaje pełne obrażenia. Nie może już jednak interruptować.

 

ESKALACJA

 

  • Naprawiono brakujący efekt wizualny formy Umbralnej i Radiantowej na Umbralnej Eskalacji.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że banery pojawiały się pod wyspami Umbralnej Eskalacji.
  • Każdy gracz przechodzący przez bramę do czwartej areny Umbralnej Eskalacji musi teraz wejść w interakcję z kryształem, żeby kontynuować.
  • Naprawiono problem z podziałem materiału Umbralnego, który był trudny do zauważenia w trybie niskiej szczegółowości na PC i konsolach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Full Throttle amp nie pojawiał się podczas wybierania amp.

 

 

POLA TRENINGOWE

 

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał niektórym graczom dostęp do zadania pobocznego Training Grounds, blokując ich dostęp do miernika DPS.
  • Poprawiono czytelność tekstu podczas zbliżania się do piedestału z brońmi na Polach Treningowych.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Surge – zdolność Aether Striker’ów, sprawiała, że utknąłeś w manekinie szkoleniowym.
  • Treningowe atrapy Behemotów nie odtwarzają już złych efektów dźwiękowych przy uderzeniu w nie bronią.
  • Wprowadzono ulepszenia UI oraz samouczka.
  • Używanie legendarnej umiejętności broni z Thrax’a na manekinie treningowym nie sprawia już, że w nim utkniesz.
  • Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwić powrót do Ramsgate z Pól Treningowych, jeśli gra była nadal instalowana.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektórym graczom nie pokazywało się, że mieli dostępną misję na Polach Treningowych, dopóki się tam nie udali.

 

 

KOSMETYKI

 

  • Emotka “That Sinking Feeling” nie tonęła całkowicie pod ziemią.
  • Wyświetlanie podglądu emotki “Ready? Fight!” nie sprawi, że niektóre rzeczy w Ramsgate zostaną spikselowane.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że podgląd animacji wbijania banerów w Vault’cie nie wyświetlał banerów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że świecenie się oczu pozostawało na postaci po wyjścia z podglądu tego efektu.
  • Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać kosmetykowi Skyfighter Jacket tworzenie tekstur.
  • Regiony barwienia kosmetyku Ironclad Helm nie są już zablokowane.
  • Poprawiono dopasowywanie kosmetyków Heroic Plate and Cuirass of the First Slayer na różnych zbrojach.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że niektóre skiny do hełmów pojawiały się jako drugi hełm i unosiły się nad oryginałem.

 

 

WPROWADZENIE

 

  • Po otrzymaniu latarni rekrutacyjnej, automatycznie zastąpi ona latarnię użytkową.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że zbroja Kat znikała, a drugi film nie grał po polowaniu z samouczkiem.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że twoja latarnia będzie widoczna, gdy twoja postać nie będzie widoczna.
  • Tablica instruktażowa dotycząca interrupt’ów wyświetla się teraz poprawnie, jeśli używasz Chain Blade’ów.

 

 

UI

 

  • Heroiczne barwniki używają teraz właściwej ikony na końcu ekranu polowania.
  • Poziom mocy jest pokazywana w menu głównym teraz poprawnie obejmuje moc latarni.
  • Ostatnio wytworzona/ulepszona zbroja nie wyświetla już informacji o tym, że nadal można go wytworzyć/ulepszyć.
  • Bounty “Bullet Timing” wyświetla już poprawny obraz.
  • UI Mastery teraz resetuje się poprawnie po zresetowaniu postaci.
  • Otwarcie strony Hunt Pass’u, gdy skończy się czas odliczania w sterowcu, nie powoduje już tymczasowego uszkodzenia UI.
  • Poprawione wyrównanie różnorodnego tekstu i obrazów w trakcie gry.
  • Wszystkie trzy barwniki w zestawie Pathfinder będą teraz poprawnie wyświetlanie na postaci w sklepie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że podgląd postaci był widoczny w menu głównym, kiedy nie powinien.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że opcja “Przytrzymaj Q by wejść w interakcję” w socjalnych interakcjach nie była możliwa do zrebindowania.
  • Wprowadzono ulepszenia dotyczące ikon, tekstu, wyrównania i lokalizacji.
  • Naprawiono błąd, przez który menu czatu głosowego mogło stracić ostrość podczas używania kontrolera.
  • Ulepszenia do amp Overlock, Pact Of Swiftness, Go Time, Exposed Weakness, i Umbral Form są teraz wyświetlane poprawnie.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał dokonanie zmian w menu ekwipunku z aktualizacji podglądu postaci.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że ekran tworzenia broni wyświetlał cel misji tworzenia zbroi.
  • Zamknięcie sklepu po errorze nie będzie już powodować, że kamera będzie stale wskazywać na niebo.
  • Przycisk “Recommended Support-A-Creator” nie prowadzi już do niedziałającej strony na Nintendo Switch w języku rosyjskim.

 

ZNANE PROBLEMY

https://trello.com/b/o4jAMqEf/dauntless-community-issues