NOWOŚCI W DAUNTLESS


NOWE RAMSGATE

Ramsgate odrodziło się – i jest wspanialsze niż kiedykolwiek. Eksploruj bazar, kuźnie i nie tylko, wyszukując punkty widokowe, delektując się muzyką specyficzną dla danej strefy i przywitaj się z Granny Strega, najnowszym mieszkańcem Ramsgate i sprzedawcą toników. Wypełnij swój dziennik odkryciami i poczuj klimat naszego nowego domu.

REWORK MIECZA

Miecz został całkowicie przeprojektowany dzięki nowym ruchom, nowym modom i całkowicie nowemu systemowi Valor. Dzięki elastycznym kombinacjom, które pozwalają na doskakiwanie, cięcie, rzucanie pociskami i zadawanie obrażeń obszarowych, ta broń poradzi sobie niemal ze wszystkim.

PRZEPUSTKA ŁOWCY: CZYSTE NIEBO

Poczuj przygodę dzięki Przepustce Łowcy Czyste Niebo. Wykonuj zlecenia i zdobywaj PD przepustki łowców, aby ulepszyć przepustkę i odblokować nowe nagrody, w tym 2 nowe zestawy zbroi (Freelancer i Wayfinder) oraz transmogryfikacje dla każdej broni.

 

BEHEMOTY


KHARABAK

  • Dodano okienko przerwania i nową animację oszołomienia do ataku z doskoku Razorwing Kharabak’a .
  • Zmniejszono liczbę trafień wymaganych do zniszczenia roju o 50%.
  • Zmniejszono liczbę pocisków, które Kharabak może rzucić jednocześnie, zarówno w stanie normalnym, jak i eterowego naładowania.

QUILLSHOT

  • Zmniejszenie przyspieszenie ataku z poślizgiem Quillshot’a do przodu, aby uczynić go bardziej czytelnym.
  • Prawe i lewe kły łamią się teraz niezależnie, a nie w tym samym czasie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego złamanie kłów w wariancie Quillshot’a nie powodowało ich zniknięcia.

ValomyrVALOMYR

  • Zmniejszona częstotliwość teleportacji.
  • Wydłużono efekt wizualny teleportacji podczas teleportowania się na pozycję gracza.
  • Dodano okno przerwania progu obrażeń, gdy Valomyr wpada we wściekłość.

RiftstalkerRIFTSTALKER

  • Dodano okno przerwania i nową animację oszałamiającą do pętli wściekłości Riftstalker’a.
  • Efekty wizualne portalu Riftstalker są teraz bardziej czytelne i precyzyjniej synchronizowane.

SkraevSKRAEV

  • Zmniejszono zasięg i czas trwania obrażeń ataku z wirującego skoku od Winterhorn Skraev.
  • Atak lodowej ściany Skraev’a trafia teraz Łowców miarodajnie.

ShrikeSHRIKE

  • Zwiększone okienka przerwania dla wszystkich ataków szybowania ze ślizgiem, aby zwiększyć niezawodność przerwań.
  • Zmniejszono wykrzywienie obrotu podczas ataków z wyskoku.

GnasherGNASHER

  • Poprawiono głowe Gnasher’a. JEST TERAZ BARDZIEJ PUSZYSTA!
  • Zmniejszono wykrzywienie obrotu przy ataku ogonem Gnasher’a.

TorgadoroTORGADORO

  • Zwiększony obszar obrażeń podczas ataków przy zeskoku z gór.

NayzagaNAYZAGA

  • Naprawiono błąd, w którym ataki Nayzag’i nie mogły zostać przerwane podczas przesuwania portalu.

RezakiriREZAKIRI

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Rezakiri świecił całkowicie na biało po wejściu w stan eterowego naładowania.

BoreusBOREUS

  • Wydłużony czas między stanami eterowego naładowania (stan lodowej tarczy).

MiscellaneousINNE

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Behemoty wpadały w szał częściej niż zamierzano, szczególnie w Eskalacjach.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego animacje Behemotów czasami stawały się nierówne.

 

BRONIE


Pangar weaponsBRONIE Z PANGAR’A

“Nowy wyjątkowy efekt: po naładowaniu następny atak nakłada piętno mrozu, które po 30 sekundach zadaje 2000 obrażeń. Zabójcy mogą zniszczyć piętno, przedwcześnie je detonując, zadając obrażenia zwiększone o 50%. Ładuje się co 90 sekund.”

RepeatersREPEATERS’Y

  • Pryzmat Pangar’a jest teraz dostępny dla repeaterów.
  • Aktualnie wyposażone części broni są teraz bardziej widoczne w menu tworzenia.

War PikeWAR PIKE

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wystrzelenie niskiej jakości strzału z Godhand sprawiało, że następny strzał zachowywał się jak niskiej jakości, niezależnie od rzeczywistej jakości.

AxeAXE

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Furious Axecore nie usuwał stanu niewrażliwości od idealnie naładowanych ataków.

MiscellaneousINNE

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego spamowanie klawiszy na końcu legendarnej zdolności Malkarion’a mogło powodować nieprawidłowe animacje.
  • Ulepszony dźwięk legendarnej umiejętności Thrax’a.
  • Naprawiono błąd, przez który cieniste kule broni Riftstalker’a mogły wydawać się lecieć w losowe miejsca.

 

QUALITY OF LIFE


Mercy framesFPS’Y ŁASKI

“W 1.3.0. naprawiliśmy błąd, który powodował, że „nietykalność litości” (niewrażliwość po trafieniu) trwała znacznie dłużej niż zamierzano. W ramach poprawki zdecydowaliśmy, że powinno się to skończyć, gdy będziesz mógł anulować swoje stagnowanie, wychodząc z niego. Cóż, okazało się to bardzo złe. Tak więc teraz tracisz swoją nietykalność tylko wtedy, gdy anulujesz swoje zachwianie. Ale jeśli po prostu zdejmiesz ręce z kontrolera, pozostaniesz nietykalny, dopóki twoja postać nie skończy całkowicie wstawać.”

EscalationESKALACJA

  • Nowe wzmacniacze:
    • Avatar of Corruption zapewnia odporność na korupcję. Wejście na polu korupcji pochłania je, zapewniając + 15% prędkości ataku, obrażeń i prędkości ruchu na 10 sekund.
    • Elemental Form: Radiant. Po użyciu latarni wejdź do formy Radiant i ulecz pobliskich graczy o procent zadanych obrażeń. Anulowanie formy Radiant za pomocą innej formy tworzy leczniczą eksplozję. Forma Umbral będzie teraz również eksplodować zadając obrażenia, gdy zostanie anulowana przez inną formę.
  • Nowy mod: Planar Voyage otwiera portal do krainy Umbral, gdzie możesz zbierać motywy umbralne, które zapewniają 10% premii do obrażeń całej twojej drużynie na krótki czas za każdą zebraną kostkę.
  • Ponownie dodano mod Styxian.
  • Cele drużyny i prezent Mender’sa nie będą już pojawiać się przy wyborze wzmacniacza podczas gry solo.
  • Wzmacniacz Więzi Zepsucia zapewnia teraz 15% dodatkowych obrażeń za każdego rozwścieczonego Behemota i 5% dodatkowej kradzieży życia za każdego naładowanego eterem Behemota.
  • Hellion’y nie mogą już pojawiać się z modyfikacją Danger Zone.
  • Airstrike Beacon jest teraz dostępny w eskalacji Umbral.
  • Ulepszone kolizje, granice i efekty środowiskowe w eskalacji Umbral.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować drżenie Behemotów w eskalacji Umbral.

GameplayROZGRYWKA

  • Perki +6 dla Torrent Shield i Medic wracają do pełnej wartości osłony, gdy są odświeżane.
  • Poprawiono targetting kamerą w obszarach z wieloma przeciwnikami.
  • Dodano samouczek dla Bounty Tokens.
  • Poprawiono ogólny dźwięk walki.

UIINTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • Wszystkie ekrany w lobby sterowca pokazują teraz licznik czasu – koniec z niespodziewanymi odlotami podczas zmian ekwipunku!
  • Możesz teraz wybierać zlecenia podczas odwiedzania terenów treningowych.
  • Inspect Player można teraz ponownie powiązać na PC.
  • Jeśli cel misji znajduje się na innej wyspie, znacznik zadania i kompasu wskaże planszę łowów, aby pokazać, że musisz się przenieść, aby ukończyć misję.
  • Możesz teraz usuwać zadania eventowe z modułu śledzenia zadań.
  • Kiedy misja wymaga ulepszenia przedmiotu, znacznik zadania pojawi się nad NPC, a odpowiednie przedmioty zostaną zaznaczone w interfejsie użytkownika.
  • Zmiany progresji na ekranie końca polowania nie są już w kolorze zbyt mocnego jasnozielonego.
  • Zmieniono wyświetlanie liczb obrażeń ze zdolności Drask Lantern Hold, aby pokazywała jedną dużą liczbę na trafioną część zamiast wielu małych na tej samej części.
  • Zadania wymagające udania się na tereny treningowe lub do Ramsgate mają teraz wskaźniki HUD, które prowadzą do punktu podróży.
  • Ulepszone menu, elementy interfejsu użytkownika, tekst i lokalizacja.
  • Ulepszone dźwięki interfejsu użytkownika.

PerformanceWYDAJNOŚĆ

  • Wprowadzono różne optymalizacje CPU i ulepszenia FPS’ów, w tym tabliczki z nazwiskami graczy, miasta o dużej populacji, pylony, elementy do zbierania i sztandary.
  • Nieznacznie skrócony czas ładowania.
  • Ulepszone dobieranie graczy z i do Ramsgate / terenów treningowych.
  • Poprawiono sposób pobierania danych wyspy.
  • Naprawiono szereg rzadkich awarii.

MiscellaneousINNE

  • Heroiczne patrole są teraz odblokowywane po zaakceptowaniu zadania „Make Room Make Roome” lub „Thrilling heroics”, zamiast po zrobieniu tylko „ZMake Room Make Roome”.
  • Wszystkie ukończone samouczki są teraz dostępne w Dzienniku.

 

POPRAWKI BŁĘDÓW


GameplayROZGRYWKA

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mieli bardzo mało zdrowia po ożywieniu.
  • Naprawiono błąd w eskalacji, w którym Łowcom nie przyznawano nagród powyżej zwykłej rzadkości przed ostatnią rundą.
  • Poprawiona spójność nietykalności podczas zamrożenia.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego unik nie mógł być buforowany podczas animacji ataku.
  • Smollusk’i nie mogą być już niewidzialne.
  • Użycie stimpacka do wyzdrowienia po powaleniu nie może już blokować innym graczom używania otworów z eteru.
  • Otwory eteru będą teraz wyświetlać monit o interakcję tylko wtedy, gdy można z nimi wejść w interakcję.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wzmacniacz From The Ashes mógł uczynić cię trwale nietykalnym.

UIINTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • Skrzynka odbiorcza gracza nie może się już zwiesić, kiedy nie ma w niej wiadomości.
  • Naprawiono szereg błędów, które powodowały nieprawidłowe wyświetlanie menu nawigacyjnego.
  • Naprawiono szereg błędów w module śledzenia zadań.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że nieudane ponowne głosowanie na Trials’ach mogło spowodować, że utkniesz, zamiast powrócić do Ramsgate.
  • Ręczne ustawienie przycisku latarni na lewym przycisku myszy nie powoduje już odłączenia legendarnego przycisku umiejętności.
  • Naprawiono błąd, który wyświetlał zduplikowane wpisy dotyczące zbroi, jeśli kupiłeś zestaw zbroi ze Skarbca, ale już posiadałeś jego części.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że licznik powrotu do Ramsgate zacinał się na liczbie zero.
  • Bronie Torgadoro, standardowy sztandar Thrax’a, pieczęć Thrax’a, latarnia Thrax’a i korony mają teraz odpowiednią rzadkość.
  • Puste panele nie są już wyświetlane, gdy transmogryfikacja nie jest dostępna dla przedmiotu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego powiadomienia o biegłości mogły być wyświetlane wiele razy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ocena zagrożenia wyświetlana dla niektórych Behemotów była nieprawidłowa.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego nagroda przyspieszenia eskalacji nie wyświetlała się poprawnie podczas odbierania nagród w Przepustce Łowcy.
  • Naprawiono błąd, w którym tekst wyświetlany na czacie po dotarciu do ostatniej areny eskalacji pokazywał niewłaściwy element.
  • Naprawiono błąd, w którym samouczki i wpisy do dziennika pokazywały zły przycisk Wstecz.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że na ekranie samouczka miernika niebezpieczeństwa pokazywał się zły obraz.
  • Naprawiono błąd, przez który drgania kamery pojawiały się nieprawidłowo przy dużym opóźnieniu.
  • Naprawiono błąd, w którym „Q to interact” nie działało w Ramsgate.
  • Naprawiono błąd, w którym wiersz napisów czasami znikał zbyt wcześnie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz był przypadkowo kierowany do ekranu podglądu broni.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego elementy HUD dla legendarnych Repeaters’ów nie zmieniały się podczas wymiany części na terenie treningowym.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego opisy polowań nie były wyświetlane na ekranie mapy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie „Face the Fire” nie pojawiało się na tablicy łowów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że na zablokowanych samouczkach pojawiał się niefunkcjonalny klawisz.

CosmeticsPRZEDMIOTY KOSMETYCZNE

  • Spódnice i tabardy nie są już skierowane do góry, gdy używasz emotki Podwyższony duch.
  • Naprawiono problemy z przenikaniem się zbroji na klatce piersiowej podczas korzystania z rękawic Tactile Waveform.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kolor włosów Twist Out pojawiał się nieprawidłowo w menu.
  • Naprawiono błąd, przez który ogień Skullforge nie działał poprawnie z ukrytymi hełmami i transmogryfikacjami.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ukrycie hełmu mogło spowodować zniknięcie głowy.

MiscellaneousINNE

  • Naprawiono kilka miejsc, w których można było zeskoczyć z mapy za pomocą broni War Pike.
  • Sekwencja odzyskiwania krawędzi wyspy nie jest już ograniczona do 30 klatek na sekundę.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować używanie niewłaściwej atmosfery i oświetlenia.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego latarnia Łowcy mogła być widoczna, nawet jeśli sam Łowca jeszcze nie był
  • Naprawiono błąd, w którym nieprzezroczysta unosząca się głowa pojawiała się przy doskonałych unikach.
  • Efekty wizualne Iceborne nie blokują już efektów wizualnych innych graczy.
  • Stopy nie przenikają już podłogi sterowca.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że ruchy podczas ostrzału wyglądały jak ślizg.
  • Naprawiono szereg błędów powodujących, że dźwięk nie był odtwarzany.