NOWOŚCI W DAUNTLESS


SLAYER LINKS

Slayer Links to nowa funkcja, która pozwala zdobywać nagrody poprzez granie z przyjaciółmi. Sprawdź nasz wpis na stronie, aby dowiedzieć się jak działają Slayer Links oraz czego się spodziewać.

 

NOWY HUNT PASS: FARSLAYER’S FALL

Krótszy Hunt Pass z 25 poziomami nagród, od 3 do 17 września. Mini Hunt Pass – Farslayer’s Fall zawiera prawie wszystkie unikalne nagrody z oryginalnego Hunt Pass’a – Overgrowth, a także 650 platyny, 200 Vault Coins’ów i przydatne materiały eksploatacyjne.

 

NOWY POWER CELL: TENACIOUS

Nowy Cell zapewnia premie zależne od stanu zdrowia oraz tarczy.

Za każde 100 pkt. zdrowia zyskujesz od 0,33% do 2% dodatkowych obrażeń. Dodatkowo przy +4 i więcej zyskujesz 1% dodatkowej szansy na trafienie krytyczne za każde 100/75/50 osłon.

 

NOWE UNIKALNE EFEKTY

Efekty dla broni z Gnasher’a i Kharabak’a już są, gotowe do boju. Po więcej detali sprawdź sekcję Bronie.

 

ZMIANY W AMP I TALENTACH

Drzewa talentów eskalacji zostały przerobione, a punkty talentów zostały zresetowane. Jest nawet sposób na wykorzystanie wzmacniaczy z nadchodzącej Eskalacji Terra!
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz sekcję Eskalacje.

 

RamsgateRAMSGATE

  • Farslayerzy z Arbourhome przybyli do Ramsgate. Eksploruj miasto, aby znaleźć nowy obiekty wiedzy i odblokować wpisy do dziennika.
  • Dostępny jest nowy, trudniejszy wyścig!

 

BEHEMOTY


NayzagaNAYZAGA

  • Poprawiono sposób, w jaki Shadowtouched Nayzaga opuszcza portale – można ją teraz zinterruptować, gdy tylko stanie się widoczna.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego interruptowwanie Shadowtouched Nayzag’i sprawiało, że była chwilowo nietykalna.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekt wizualny oszołomienia pokazywał się, gdy Nayzaga znajdowała się za portalem, ale był ukryty, gdy znajdowała się przed nim.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kolce ogona Nayzag’i mogły pojawiać się ponownie po urwaniu.

 

ThraxTHRAX

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Thrax mógł stać się niewidzialny podczas nurkowania przez portal, jeśli wszyscy gracze zostali powaleni.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Thrax nie wchodził na arenę na konsoli Xbox One.

 

ValomyrVALOMYR

  • Buff fioletowej tarczy nie może już być podniesiony, jeśli masz już buff nietykalności.

 

StormclawSTORMCLAW

  • Stormclaw teraz zawsze kończy swój atak “Run & Pounce”. Nie rozprasza się już i nie robi czegoś innego.

 

PangarPANGAR

  • Lodowe ściany wystrzeliwują teraz tylko z ziemi. Nie pojawią się poza krawędzią wyspy.

 

KoshaiKOSHAI

  • Poprawiono wygląd Shadowtouched Koshai’a dla widoku z daleka.

 

RezakiriREZAKIRI

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe lasera nie były odtwarzane.

 

ShrikeSHRIKE

  • Poprawiono wygląd oczu Shrike’a na konsoli Nintendo Switch.

 

ShrowdSHROWD

  • Poprawiono wygląd szczęki Shrowd’a.

 

MiscellaneousRÓŻNE

  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty wizualne rany znikały, jeśli behemot był zestaggerowany podczas przechodzenia przez portal.

 

BRONIE


KharabakKHARABAK

  • Nowy unikalny efekt: po naładowaniu, niszczące ostrza wirują wokół gracza, zadając po 150 obrażeń od każdego, przyspieszając, aż do momentu wybuchu.

 

GnasherGNASHER

  • Nowy unikalny efekt: co jakiś czas gracz wpada w furię, zadając + 5/10/15% obrażeń i stając się odpornym na zachwianie. Otrzymywanie obrażeń przyspiesza wchodzenie w furię.

 

CharroggCHARROGG

Zmniejszyliśmy próg wytrzymałości wymagany do aktywacji unikalnego efektu. Ta zmiana nieznacznie zwiększa DPS i pozwala szybciej zwiększać obrażenia.

  • Sword / Chain Blades: 150 wytrzymałości (zamiast 200)
  • Axe / Hammer / Aether Strikers: 100 staminy (zamiast 150)
  • War Pike: 125 wytrzymałości (zamiast 175)

 

PangarPANGAR

 

TorgadoroTORGADORO

  • Legendarne umiejętności Torgadoro używają teraz poprawnych animacji sprintu i bezczynności.

 

RepeatersREPEATERS’Y

  • Nowy pryzmat: Pryzmat “Primal” jest wykuty z części Kharabak’a i posiada nowy unikalny efekt broni Kharabak’a.
  • Pryzmat “Frostbite” ma teraz kartę mistrzostwa.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że używanie dash’a na Twin Suns nie resetowało poprawnie pola widzenia.

 

AxeAXE

  • “Grim Onslaught” nie przenika już przez radiant’owe tarcze.

 

MiscellaneousRÓŻNE

  • Można teraz używać legendarnych zdolności nawet, gdy broń jest schowana.
  • Wysysanie wytrzymałości związane z posiadanymi umiejętnościami, takimi jak atak “Blade Spin”, jest teraz bardziej liniowe. Atak zakończy się szybciej, jeśli zwolnisz przycisk lub skończy Ci się wytrzymałość.

 

ESKALACJE


Talent ReworkREWORK TALENTÓW

Chcemy, aby zdobywanie punktów talentu było dobre, a każdy z nich zapewniał cenną moc podczas rozgrywanych przez ciebie eskalacji, teraz więc punkty talentu ulepszają, a nie odblokowują AMPy (z jednym głównym wyjątkiem). Odblokowanie wszystkich istniejących AMPów na początku gry w eskalacji zapewni znacznie bardziej zróżnicowane wrażenia na wczesnym etapie, zamiast czekania na uzyskanie dostępu do innych opcji później.

Jest jednak kilka nowych rzeczy, które odblokowuje drzewo talentów.

Pierwsza to efekty pasywne – talenty, które można odblokować i ulepszyć, aby zwiększyć prędkość ruchu, szansę na trafienie krytyczne, odporność, kradzież życia, stagger, wound’y i obrażenia. Efekty pasywne są specyficzne dla eskalacji żywiołów, dla których zostały odblokowane i mają zastosowanie do każdego polowania na ten element.

Istnieją również możliwość odblokowania Multi-AMP, które wprowadzają niestandardowe wersje AMP’ów z innych eskalacji. Podobnie jak efekty pasywne, nadal trzeba je odblokować. Nie pojawią się w twojej puli AMP’ów, dopóki nie zainwestujesz w nie punktów.

Podczas gdy każda eskalacja nadal ma swój własny, unikalny cel, te zmiany dają możliwość wyboru sposobu, w jaki do niej podejdziesz. Nie będziesz w stanie ulepszyć wszystkiego, więc wybieraj mądrze! Będziemy zwracać szczególną uwagę na to, jak przebiegają te zmiany i jak zwykle będziemy je dalej usprawniać.

 

Eidolon ChangesZMIANY EIDOLON

  • AMP’y Eidolon nie pojawiają się już na drzewkach talentów eskalacji.
  • Violent Eidolon jest teraz domyślnie w puli AMP’ów eskalacji. Jeśli weźmiesz Violent Eidolon,  wszystkie inne AMP’y Eidolon zostaną dodane do puli dla tej rozgrywki.
  • Rzadkość AMP’ów Eidolon została zmniejszona do Common / Uncommon (wcześniej Uncommon / Rare).

 

ShockSHOCK

TIER 1

  • Ulepszanie Squad Goals jest teraz ograniczony do 1 punktu talentu.
    Wcześniej „Bonus na gracza zwiększony o (2,5 / 3,5 / 5)%”.
    Teraz „Bonus na gracza zwiększony o (2,5 / 5)%”.
  • Ulepszenie Torrent Shield zostało zastąpione nowym pasywnym talentem: Zai’s Maneuvers.
  • Nowy talent: Zai’s Maneuvers zapewnia zwiększoną pasywną prędkość ruchu (5/10/15)% za każdy wydany punkt.
  • Executioner ma teraz limit 3 wydanych punktów.
    Wcześniej „Zadaj + (10/15/25)% obrażeń za każdego behemota z niskim poziomem zdrowia”.
    Teraz „Zadaj + (10/15/20/25)% obrażeń za każdego behemota z niskim poziomem zdrowia”.

TIER 2

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania Tier’u 2 z 3 do 4.
  • Odblokowanie Duelist Precision zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) ulepszeniem Torrent Shield.
  • Mender’s Gift jest teraz ograniczony do 1 punktu, osiągając pełny potencjał przy niższych kosztach.
    Wcześniej „Ulecz (1/2/3) dodatkowych Łowców”.
    Teraz „Ulecz (1/3) dodatkowych Łowców”.
  • Dodano ulepszenie Torrent Shield do Tier 2.
  • Ulepszenie Breath of Life zastąpione nowym pasywnym talentem: Lucky Strikes.
  • Nowy talent: Lucky Strikes zwiększa szansę na pasywne trafienie krytyczne +(3/6/9)% za każdy wydany punkt.

TIER 3

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania Tier’u 3 z 6 do 8.
  • Paragon’s Blessing jest teraz ograniczone do 3 punktów.
    Wcześniej „Zapewnia (10/14/20)% obrażeń wszystkim Łowcom”.
    Teraz „Zapewnia(10/13/17/20)% obrażeń wszystkim Łowcom”.
  • Ulepszenie talentu Breath of Life zostało dodany do Tier 3.
  • Usunięto talent odblokowujący Bonds of Conflict (nie wymaga już odblokowania).
  • Ulepszenie Thrill of the Hunt zastąpione nowym pasywnym talentem: Strega’s Tonic.
  • Nowy talent: Strega’s Tonic zapewnia zwiększoną bierną kradzież życia (1/3/5)% za każdy wydany punkt. Wydanie jakichkolwiek punktów na Strega’s Tonic zapobiega pojawianiu się AMP’ów Flask Refill w eskalacji.
  • Odblokowanie Bonds of Conflict zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) ulepszeniem Breath of Life.

TIER 4

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania Tier’u 4 z 9 do 12.
  • Odblokowanie Critical Dominion zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) ulepszeniem Thrill of the Hunt.
  • Thrill of the Hunt jest teraz ograniczony do 3 punktów.
    Wcześniej „Premia (7,5 / 10)% zadawanych obrażeń za każdego pokonanego Behemota”.
    Teraz „Premia (2,5 / 5 / 7,5 / 10)% zadawanych obrażeń za każdego pokonanego Behemota”.
  • Odblokowanie Virulent Impact zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) nowym pasywnym talentem: Moyra’s Reinforcement.
  • Nowy talent: Moyra’s Reinforcement zapewnia pasywne zwiększenie odporności na obrażenia o (5/10/15)% za każdy wydany punkt.

TIER 5

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania Tier’u 5 z 12 do 16.
  • Odblokowanie Eidolon zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) nowym talentem ulepszającym Duelist’s Precision.
  • Nowy talent: Duelist’s Precision.
    Duelist’s Precision, którego wcześniej nie można było ulepszyć, zwiększał o 1% szansę na trafienie krytyczne co 0,5 sekundy.
    Od teraz ulepszenie Duelist’s Precision zwiększa o (1/2/3)% szansę na trafienie krytyczne co 0,5 sekundy.
  • Odblokowanie Pack Tactics zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) nowym pasywnym talentem: Kat’s Claws.
  • Nowy talent: Kat’s Claws zwiększa zadawane obrażenia o (5 / 7,5 / 10)% za każdy wydany punkt.

TIER 6

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania Tier’u 6 z 15 do 20.
  • Odblokowanie Hero’s Call zastąpiono (nie wymaga już odblokowania) nowym odblokowaniem Multi-Amp Wounded Corruption.
  • Nowy talent: Wounded Corruption. Odblokowuje AMP’y Exposed Weakness, Elemental Summoner i Surgical Destruction jako zwykłe AMP’y w puli Shock Escalation.
  • Nowy AMP: Surgical Destruction. Złamanie zranionej części zapewnia kumulujące się 6% wzmocnienia obrażeń do czasu zakończenia eskalacji.
  • Odblokowanie Locus of Power zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) nowym odblokowaniem Multi-Amp Enduring Barriers.
  • Nowy talent: Enduring Barriers. Odblokowuje AMP’y Shield Sphere, Shrapnel i Pact of Hunger jako zwykłe (rzadkość) AMP’yw puli Shock Escalation.
  • Odblokowanie Thunderous Mantle zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) nowym odblokowaniem Multi-Amp Lady Luck’s Flames.
  • Nowy talent: Lady Luck’s Flames. Odblokowuje AMP’y Lady Luck’s Barrage, Torgadoro’s Strength i Torgadoro’s Fury jako zwykłe (rzadkość) AMP’y w puli Shock Escalation.

 

BlazeBLAZE

TIER 1

  • Talent ulepszający Go Time jest teraz ograniczony do 3 wydanych punktów.
    Wcześniej „Lantern Hold zapewnia (5/10/15)% prędkości ataku Łowcom”.
    Teraz „Lantern Hold zapewnia (6/9/12/15)% prędkości ataku Łowcom”.
  • Talent do ulepszania Squad Goals jest teraz ograniczony do 1 punktu.
    Wcześniej „Bonus na gracza zwiększony o (2,5 / 3,5 / 5)%”.
    Teraz „Bonus na gracza zwiększony o (2,5 / 5)%”.
  • Ulepszenie Torrent Shield zostało zastąpione nowym pasywnym talentem: Zai’s Maneuvers.
  • Nowy talent: Zai’s Maneuvers zapewniają zwiększoną pasywną prędkość ruchu o (5/10/15)% za każdy wydany punkt.

TIER 2

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania Tier’u 2 z 3 do 4.
  • Dodano ulepszenie Torrent Shield do poziomu 2.
  • Mender’s Gift jest teraz ograniczony do 1 punktu wydanego, osiągając pełny potencjał przy niższych kosztach.
    Wcześniej „Ulecz (1/2/3) dodatkowych Łowców”.
    Teraz „Ulecz (1/3) dodatkowych Łowców”.
  • Ulepszenie Breath of Life zastąpione nowym pasywnym talentem: Bormen’s Might.
  • Nowy talent: Bormen’s Might zapewnia zwiększone pasywnie Stagger Per Hit o (5/10/15)%  za każdy wydany punkt.

TIER 3

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania Tier’u 3 z 6 do 8.
  • Talent ulepszający Breath of Life został dodany do poziomu 3.
  • Paragon’s Blessing jest teraz ograniczone do 3 wydanych punktów.
    Wcześniej „Zapewnia (10/14/20)% obrażeń wszystkim Łowcom”.
    Teraz „Zapewnia (10/13/17/20)% obrażeń wszystkim Łowcom”.
  • Usunięto odblokowanie Defensive Revive (nie wymaga już odblokowania).
  • Ulepszenie Thrill of the Hunt zastąpione nowym pasywnym talentem: Strega’s Tonic.
  • Nowy talent: Strega’s Tonic zapewnia zwiększoną bierną kradzież życia +(1/3/5)% za każdy wydany punkt. Wydanie jakichkolwiek punktów na Strega’s Tonic zapobiega pojawianiu się AMP’ów Flask Refill w eskalacji.

TIER 4

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania Tier’u 4 z 9 do 12.
  • Odblokowanie Hot Shot zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) ulepszeniem Thrill of the Hunt.
  • Thrill of the Hunt jest teraz ograniczony do 3 punktów.
    Wcześniej „Premia +(7,5 / 10)% zadawanych obrażeń za każdego pokonanego Behemota”.
    Teraz „Premia +(2,5 / 5 / 7,5 / 10)% zadawanych obrażeń za każdego pokonanego Behemota”.
  • Odblokowanie Lady Luck’s Barrage zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) nowym pasywnym talentem: Moyra’s Reinforcement.
  • Nowy talent: Moyra’s Reinforcement zapewnia pasywne zwiększenie odporności na obrażenia o (5/10/15)% za każdy wydany punkt.

TIER 5

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania poziomu 5 z 12 do 16.
  • Odblokowanie Eidolon zastąpiono (nie wymaga już odblokowania) ulepszeniem Pact of Swiftness.
  • Odblokowanie Pack Tactics zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) nowym pasywnym talentem: Kat’s Claws.
  • Nowy talentKat’s Claws zwiększa zadawane obrażenia o (5 / 7,5 / 10)% za każdy wydany punkt.

TIER 6

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania poziomu 6 z 15 do 20.
  • Odblokowanie Hero’s Call zastąpiono (nie wymaga już odblokowania) nowym odblokowaniem Multi-AMP’a Spiteful Thunder.
  • Nowy talent: Spiteful Thunder. Odblokowuje AMP’y Spiteful Evasion, Spiteful Onslaught i Transcendent Spite jako zwykłe/rzadkie wzmacniacze w puli eskalacji Blaze.
  • Odblokowanie Locus of Power zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) nowym odblokowaniem Multi-AMP’a Enduring Barriers.
  • Nowy talent: Enduring Barriers. Odblokowuje AMP’y Shield Sphere, Shrapnel i Pact of Hunger jako zwykłe/rzadkie AMP’y w puli eskalacji Blaze.
  • Odblokowanie Bonds of Conflict zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) nowym odblokowaniem Multi-AMP’a Voidrunner’s Corruption.
  • Nowy talent: Voidrunner’s Corruption. Odblokowuje AMP’y Shadow Dodge, Void Mantle i Void Blast jako zwykłe/rzadkie wzmacniacze w puli eskalacji Blaze.

 

UmbralUMBRAL

TIER 1

  • Talent do ulepszania Squad Goals jest teraz ograniczony do 1 punktu.
  • Wcześniej „Bonus na gracza zwiększony o (2,5 / 3,5 / 5)%”.
    Teraz „Bonus na gracza zwiększony o (2,5 / 5)%”.
  • Talent ulepszający Go Time jest teraz ograniczony do 3 wydanych punktów.
    Wcześniej „Lantern Hold zapewnia (5/10/15)% prędkości ataku Łowcom”.
    Teraz „Lantern Hold zapewnia (6/9/12/15)% prędkości ataku Łowcom”.
  • Ulepszenie Executioner zastąpiono nowym pasywnym talentem: Zai’s Manoeuvres.
  • Nowy talent: Zai’s Manoeuvres, zwiększa pasywną prędkość ruchu o (5/10/15)% za każdy wydany punkt.

TIER 2

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania poziomu 2 z 3 do 4.
  • Ulepszenie Exposed Weakness zastąpione ulepszeniem Executioner
  • Executioner ma teraz limit 3 punktów.
    Wcześniej „Zadaje +(10/15/25)% obrażeń za każdego behemota z niskim poziomem zdrowia”.
    Teraz „Zadaje +(10/15/20/25)%) obrażeń za każdego behemota z niskim poziomem zdrowia”.
  • Odblokowanie Defensive Revive zostało zastąpione nowym pasywnym talentem: Farslayer’s Precision.
  • Nowy talent: Farslayer’s Precision zapewnia zwiększone obrażenia pasywne +(5/10/15)% obrażeń częściowych zamienionych na obrażenia typu Wound za każdy wydany punkt.

TIER 3

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania poziomu 3 z 6 do 8.
  • Odblokowanie Surgical Precision zastąpiono ulepszeniem Exposed Weakness.
  • Talent ulepszający Overclock jest teraz ograniczony do 1 punktu.
    Wcześniej „Prędkość ataku zwiększona o (15/20/25)% do pokonania następnego Behemota”.
    Teraz „Prędkość ataku zwiększona o (15/25)% do pokonania następnego Behemota”.
  • Ulepszenie Thrill of the Hunt zastąpione nowym pasywnym talentem: Strega’s Tonic.
  • Nowy talent: Strega’s Tonic zapewnia zwiększoną bierną kradzież życia o (1/3/5)% za każdy wydany punkt. Wydanie jakichkolwiek punktów na Strega’s Tonic zapobiega pojawianiu się AMP’ów Flask Refill w eskalacji.

TIER 4

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania poziomu 4 z 9 do 12.
  • Odblokowanie Strega’s Revival zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) ulepszeniem Thrill of the Hunt.
  • Thrill of the Hunt jest teraz ograniczony do 3 punktów.
    Wcześniej „Premia (7,5 / 10)% zadawanych obrażeń za każdego pokonanego Behemota”.
    Teraz „Premia (2,5 / 5 / 7,5 / 10)% zadawanych obrażeń za każdego pokonanego Behemota”.
  • Odblokowanie Defensive Revive zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) nowym pasywnym talentem: Moyra’s Reinforcement.
  • Nowy talent: Moyra’s Reinforcement zapewnia zwiększoną odporności na obrażenia o (5/10/15)% za każdy wydany punkt.

TIER 5

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania poziomu 5 z 12 do 16.
  • Odblokowanie Elemental Summoner zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) nowym talentem ulepszającym Surgical Precision.
  • Nowy talent: Surgical Precision.
    Surgical Precision, której wcześniej nie można było ulepszyć, zapewniała kumulujące się obrażenia zwiększone o 2% za każdym razem, gdy zraniona część behemota została uszkodzona.
    Teraz ulepszenie Surgical Precision zapewnia (1/2/3)% kumulujących się, zwiększonych obrażeń za każdym razem, gdy zraniona część behemota zostanie uszkodzona.
  • Odblokowanie Void Blast zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) nowym pasywnym talentem: Lucky Strikes.
  • Nowy talent: Lucky Strikes zwiększa szansę na pasywne trafienie krytyczne o (3/6/9)% za każdy wydany punkt.

TIER 6

  • Zwiększono liczbę punktów wymaganych do odblokowania poziomu 6 z 15 do 20.
  • Odblokowanie Void Mantle zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) nowym odblokowaniem Multi-AMP’a Thunderous Dominion.
  • Nowy talent: Thunderous Dominion odblokowuje AMP’y Spiteful Evasion, Duelist’s Precision i Critical Dominion jako zwykłe/rzadkie AMP’y w puli eskalacji Umbral.
  • Odblokowanie Shadow Dodge zastąpiono (nie wymaga już odblokowania) nowym odblokowaniem Multi-AMP’a Enduring Barriers.
  • Nowy talent: Enduring Barriers odblokowuje AMP’y Shield Sphere, Shrapnel i Pact of Hunger jako zwykłe/rzadkie AMP’y w puli eskalacji Umbral.
  • Odblokowanie Bonds of Corruption zostało zastąpione (nie wymaga już odblokowania) nowym odblokowaniem Multi-AMP’a Lady Luck’s Flames.

 

QUALITY OF LIFE


EscalationESKALACJE

  • AMP From The Ashes chroni teraz cię przed powaleniem przez cały czas trwania tego buff’a.

 

GameplayGAMEPLAY

  • Zwiększono maksymalne pole widoku (Field of View) na wszystkich platformach.

 

UIINTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • W interfejsie crafting’u, ikona wskazuje teraz, kiedy element wyposażenia jest wyposażony.
  • Zaktualizowano opis wszystkich AMP’ów z Torgadoro.
  • Poprawiono sposób wyświetlania lokalizowanego tekstu.
  • Poprawiono wygląd niektórych przycisków.
  • Zaktualizowana lista twórców.

 

POPRAWKI BŁĘDÓW


GameplayGAMEPLAY

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego powaleni gracze nadal mieli kolizje. Powaleni gracze nie będą już blokować pocisków i możesz teraz po nich przebiec.
  • AMP Torgadoro’s Resilience odświeża się teraz i ponownie nakłada tarcze, pod warunkiem, że zostanie ponownie aktywowany, podczas osłony.
  • Cell The Strategist jest teraz prawidłowo odświeżany.
  • Ataki behemotów, które zamrażają cię i czynią niewrażliwym podczas zamrożenia, mają teraz bardziej stabilną nietykalność.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kule ognia z latarni Embermane’s Rapture, latarni Pangar’s Shine i eksplozje młota Aetherslam pojawiały się pod ziemią lub unosiły się w powietrzu.

 

PerformanceWYDAJNOŚĆ

  • Naprawiono jeden z głównych błędów, który mógł powodować przekroczenia czasu połączenia. Jesteśmy świadomi innych przyczyn błędu przekroczenia limitu czasu połączenia i pracujemy nad ich poprawkami w przyszłych aktualizacjach.
  • Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas zmiany wyposażenia.
  • Poprawiono jakość niektórych budynków i roślinności.

 

CosmeticsKOSMETYKA

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty wizualne płomienia Skullforge nie pozostawały ukryte lub transmogowane.

 

UIINTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • Naprawiono domyślne pole widoku (Field of View) na PC. Otwarcie menu opcji nie może już zmienić Twojego FOV.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty cząstkowe Hunt Pass’a nie były usuwane.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre cele misji crafting’owych nie były oznaczone jako cele w ich panelach crafting’u.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego podgląd modelu gracza nie aktualizował się podczas przełączania między różnymi Repeater’ami.
  • Naprawiono błąd, przez który opisy polowań nie były wyświetlane na ekranie mapy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że HUD śledzenia celów mógł na krótko pokazywać niedostępną misję.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że HUD śledzenia celów nie wyświetlał następnego głównego zadania, jeśli inne główne zadanie było nadal w toku.
  • Elementy interfejsu broni legendarnych aktualizują się teraz prawidłowo podczas wymiany Repeaters’ów na polach treningowych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ekran przeglądu broni wyświetlał się wtedy, kiedy nie powinien.

 

MiscellaneousRÓŻNE

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Łowcy wydawali się drżeć podczas używania eterowych szczelin w eskalacji.
  • Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać odtwarzanie dźwięku.