Nowi w Dauntless

  • Menu ‘middleman’ został zmieniony i teraz można pyłować celle. Teraz szczątkowy ekwipunek [I] zostanie usunięty z gry w późniejszym patchu. Ta zmiana jest częścią starań, aby zmniejszyć ogólną liczbę menu i usprawnić interfejs użytkownika w Dauntless.
  • Życie behemoth’ów i sposób ich ucieczki. Behemoty zostały ograniczone do jednej ucieczki na każde polowanie i nie będą już regenerować zdrowia po ucieczce. Aby zrównoważyć tę zmianę, maksymalne zdrowie Behemotów zostało zwiększone (% wzrostu różni się w zależności od Behemota). Wynik: więcej czasu na zabijanie i mniej czasu na ściganie Behemotów na mapie. 

Balans życia

  • Poprawiona wydajność GPU dla Zabójców grających na niskich ustawieniach.
  • Wieże Nayzagi powinny teraz pojawiać się tylko w dostępnych miejscach.
  • Naprawiono błąd powodujący przycinanie niektórych portali Riftstalkera.
  • Dostęp do “Twilight Barrel” Reapeters’ów nie jest już obsługiwany przez quest Prism Break. Będzie teraz poprawnie odblokowany, gdy gracz wejdzie do Maelstrom (dopasowując dostępność innych beczek Maelstrom).
  • Efekty specjalne Rage (profit), Wild Frenzy (Spryt) i Shrowd (broń Shrowd) będą teraz się aktywować i dezaktywować częściej, gdy tylko spełnione zostaną warunki.
  • Wiadomości w oknie czatu nie będą już przeszkadzać po kliknięciu w celu wybrania pozycji menu u dołu ekranu.
  • Ikony efektów specjalnych Rage (profit) i Shrowd weapon pojawią się teraz na pasku buffów, gdy te efekty będą aktywne.
  • Naprawiono błąd, który mógł spowodować niewielkie zmiany wideo na naszym końcu, powodując ogromne rozmiary łatek. 
  • Po długich naradach Max postanowił podzielić się swoimi zwierzakami. Zabójcy odwiedzający Ramsgate mogą teraz również pogłaskać Bruna.
  • Przekaźniki hełmu, które zawierają włosy, będą teraz prawidłowo odzwierciedlać kolor włosów gracza, który ma urządzenie transmogowane, a nie kolor włosów aktywnego gracza.
  • Naprawiono problem związany z wymianą filtrów Mobility and Power w Middleman. Naprawiono też literówkę w nagłówku cellów.
  • Naprawiono błąd, który powodował nakładanie się tekstu na ekranie tworzenia eliksirów
  • Naprawiono błąd, który powodował utknięcie gry na czarnym ekranie podczas uruchamiania bez podłączonego urządzenia audio.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że VFX wściekłości Kharabaka pokazywał się nie na miejscu.
  • Misje, które wymagają od gracza osiągnięcia określonego poziomu mocy urządzenia, czasami niepoprawnie okrążałyby sumy mocy. Ten błąd został naprawiony.
  • Naprawiono błąd, który mógł spowodować duże opóźnienie po stworzeniu broni.
  • Naprawiono błąd, który mógł spowodować, że VFX Stormclaw pozostanie na miejscu po ucieczce.
  • Przywrócono zmianę, która pozwoliła graczom otworzyć dziennik zadań za pomocą “Q”, ponieważ zablokował on graczy AZERTY. Dziennik misji można teraz otworzyć tylko za pomocą “U” i “J”.

Zmiany w balansie.

  • Bronie Helliona zadają teraz 250 dodatkowych obrażeń, gdy efekt się uaktywni, z 350.
  • Bronie Helliona zadają teraz wyraźne obrażenia od żywiołów po aktywacji efektu.