31 maja pojawi się łatka, która ma naprawić błędy wykryte przed uruchomieniem. Twórcy pracują także nad drugą łatką, która zajmie się wydajnością i błędami po uruchomieniu.

Zmiany w grze.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli zostać uwięzieni na ekranie sklepu lub polowania, wymagając od nich wymuszenia zrestartowania gry.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że włosy nie były prawidłowo ukryte w sytuacjach, w których powinny być.
  • Model postaci z Hunt Passa będzie teraz poprawnie wyświetlał kompletne zestawy zbroi.
  • Godhand jest bezpieczny do ponownego użycia! Zabójcy nie powinni już blokować się podczas celowania.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zamiana części broni na etapie przygotowawczym przed polowaniem (lobby sterowca) nie działała poprawnie i mogła sprawić, że wyglądały jakby te części ostatecznie nie zostały założone. Powinno to rozwiązać problem polegający na tym, że niektórzy Zabójcy widzieli, jak ich bronie odgrywają niewłaściwą animację dla ich specjalnych ataków.
  • Zwiększono prędkość ruchu kamery na kontrolerze! Rozszerzyliśmy zakres szybkiego wybierania ruchu kontrolera.
  • Zadanie „Aether Orbs” będzie teraz poprawnie nadawało barwę Plunge. Zabójcy, którzy już ukończyli ten quest, otrzymają barwnik w późniejszym terminie, po uruchomieniu skryptu po stronie serwera.
  • Polowania na Rockfall Skarna na Arid Rose (wyspa) teraz poprawnie spawnują aetherwisps i gatherables (np. Rośliny, rudy).
  • Problem blokowania progresji z „I Need a Hero” (quest) został rozwiązany. W rezultacie zadanie to nie będzie już automatycznie uzupełniane po nabyciu.
  • Łącze „Połącz konto bez przymusu” powinno teraz działać poprawnie na wszystkich platformach.

Znane problemy

  • Zaproszenia przyjaciół i gildii nie działają zgodnie z przeznaczeniem dla Zabójców grających na niepowiązanych kontach.
  • Znajomi z PlayStation Network nie mogą zapełniać listy znajomych niektórych graczy.
  • Gra może ‘crash’ować’ w połowie polowania.
  • Polowania na Helliona, Charrogga i Scorchstone Helliona mogą powodować pogorszenie wydajności na konsolach.
  • Interakcje wstrzymane (np. Zbieranie, odnawianie) czasami nie kończą się, wymagając od gracza przeniesienia i ponowienia próby.
  • Wybory barwników są czasami resetowane po wejściu na sterowiec lub załadunku do Ramsgate. Barwniki mogą również wyświetlać się nieprawidłowo.
  • Otwarcie listy ruchów na sterowcu może spowodować, że utknie on na ekranie.