W tej aktualizacji zostaje naprawiony bug z bronią Godhand, wprowadzenie Winterhorn Skraev, ulepszona wydajność oraz naprawa bugów.

Jakie zmiany?

  • Dodano instalację strumieniową do Dauntless na konsolach, aby gracze mogli zacząć zabijać wcześniej.
  • Dodano nowe animacje podglądu broni, które ułatwiają zobaczenie wybranej broni. Sprawdź je w ekranach sklepu, Loadout i Hunt Pass.
  • Winterhorn Skraev powrócił na Shattered Isles z nowym wyglądem – i kilkoma śmiertelnie nowymi ruchami. Stań w kolejce na polowanie i daj nam znać, jak idzie! Shrike przeszedł również kilka ulepszeń wizualnych, aby wyglądał jeszcze bardziej przystojny.
  • Kat oferuje teraz samouczek wideo dla każdej broni dostępnej w Dauntless.
  • Zabójcy używający broni Terra będą teraz mogli wywierać wpływ na status żywiołów na Behemoty, tworząc kulkę, która będzie leczyć atakujących Behemota.

Naprawa błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że użytkownicy mogli używać Godhand na czas nieokreślony lub utknąć w nieskończoność podczas celowania w atak wstrząsowego ładunku szczupaka wojennego.
  • Zmniejszono prawdopodobieństwo utknięcia sklepu w grze w wiecznym cyklu ładowania.
  • Dodano sposób, w jaki gracze mogli zobaczyć, jakiego Twórcę wybrali do programu Support a Creator.
  • Naprawiono błąd, przez który animacja lądowania na skoku mogła trwać wielokrotnie.
  • Ponownie sformatowane liczb w Mastery, aby stały się bardziej czytelne. Przykład: Pięć milionów będzie reprezentowanych jako „5M” zamiast „5 000 000”.
  • Dodano nowy model beczki Sylvan, aby odróżnić ją od innych beczek z bronią.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Zabójcy mogli stracić skupienie na dzienniku zadań podczas przełączania między wejściem myszy i kontrolera (PC).
  • Improved the description on the “Boost – Patrol Chest Loot” item and added an indicator to the UI to show Slayers when the boost is active.
  • Naprawiono błąd, przez który uszy Slayersa mogły przenikać przez Kaptur Savanta.
  • Koszty chipów asów w przypadku „przyspieszenia” zakupów w komórkach powinny być teraz wyświetlane poprawnie. Ulepszono także niektóre elementy interfejsu użytkownika Middlemana.
  • Naprawiono błąd, przez który blask VFX Skullforge pokazywał się nawet, gdy kask był ukryty.
  • Maska Stealthwork wyświetli teraz poprawny zestaw domyślnych barwników.
  • Klątwa błyskawicy Stormclaw ma nowy VFX. Żegnaj, słodka chmurko.
  • Poprawiono wygląd mrozu.
  • Naprawiono błąd, w którym sigile Death’s Head i Sky Anchor nie pojawiały się w menu dostosowywania banerów.
  • Poprawiono wydajność w Ramsgate.
  • Naprawiono kilka literówek i wyczyszczono trochę mylącego tekstu zadań.
  • Przedmioty poddane trasmogowi będą teraz wyświetlać domyślne barwniki zamiast barwników z elementu podstawowego.
  • Dodano ikony członków drużyny do kompasu. Powinno to ułatwić znalezienie znajomych, gdy jesteś w mieście lub na polowaniu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre nazwy nagród wyświetlały nazwę zastępczą.
  • Młot i ataki przeszywające Warpike mogą teraz zniszczyć ogony i kły.
  • Zreorganizuj dziennik zadań, aby wyzwania pojawiły się przed misjami. Powinno to zapobiec zdominowaniu dziennika w długoterminowych zadaniach.
  • Usunięto niezdatną do użytku emotę zastępczą („Koniec polowania”) z menu.
  • Oczyszczono sposób, w jaki opory żywiołów były wyświetlane w lobby sterowca. Zabójcy zobaczą teraz pojedynczą siłę i pojedynczą słabość Behemota, na którego polują.
  • Naprawiono błąd, przez który banery mogły odtwarzać efekty dźwiękowe i wizualne, które nie były zsynchronizowane z ich animacjami.
  • Poprawiono efekty wizualne Terry.
  • Granaty leczące nie będą już przywiązywać się do Zabójców z pełnym zdrowiem.
  • Naprawiono błąd, w którym wskaźnik ożywienia mógł wyświetlać niewłaściwy przycisk interakcji.
  • Naprawiono błąd, przez który Boreus mógł wydawać, że się przesuwa po ziemi zamiast chodzić.
  • Podmuchy młota skaczącego będą teraz prawidłowo zużywać amunicję.
  • Naprawiono błąd, w którym Zabójcy mogli utknąć w ciężkim ataku topora, jeśli zabrakło im wytrzymałości.
  • Naprawiono błąd, w którym nagrody za Mastery nie były oznaczane jako ukończone, dopóki Pogromca nie ukończył następnego poziomu mistrzostwa.
  • Zabójcy mogą teraz anulować interakcje przez unik.
  • Poprawiono wydajność Velomyra.
  • Przeniesiono przycisk Disband Guild z menu kontekstowego społeczności. Obecnie znajdziecie go na dole karty Gildie. Powinno to zmniejszyć prawdopodobieństwo przypadkowej likwidacji gildii.
  • Naprawiono błąd powodujący opóźnienie między otwarciem beczki z nagrodami a wyświetleniem przycisków Otwórz / Zamknij.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli zresetować się do strefy zrzutu sterowca po upadku z wyspy.
  • Naprawiono błąd, który powodował dziwny efekt dźwiękowy podczas przechodzenia z miasta do lobby sterowca.
  • Poprawiono wydajność na Scorchstone Hellionie.
  • Naprawiono błąd pozwalający na stackowanie pylonów.
  • Na ekranie łączenia kont opcja „kontynuuj bez łączenia” pojawia się teraz dopiero po krótkim czasie. To da graczom więcej czasu na przetworzenie wiadomości o tym, że jest to stały wybór.
  • Dodano sprawdzanie danych progresji do sekwencji ładowania graczy, aby Zabójcy nie pojawiali się w Ramsgate z brakującymi misjami lub pustą planszą polowania.
  • Naprawiono błąd powodujący, że niektórzy gracze nie byli w stanie odzyskać swojego topora po użyciu ataku specjalnego Grim Onslaught.
  • Naprawiono błąd, przez który Molten Edict mógł nie stworzyć swojej kulki lawy.
  • Nowa fala VFX pojawi się, gdy Zabójcy poruszają się po wodzie. Pływam!
  • Poprawiono wydajność na polowaniach.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że zabijanie Heroic Scorchstone Hellion nie liczyło się do zadania „The Farslayer’s Apprentice”.
  • Wkładanie komórki do ekwipunku powoduje nowy dźwięk.
  • Poprawione animacje Gnashera, Pangara oraz Heliona.
  • Zwiększono zasięg interakcji, aby Zabójcy mogli zbierać surowce z 25% dalej. Długie, długie ręceeeeee.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że bronie / pryzmaty Riftstalkera mogły przekroczyć limit stosu przy zadawaniu dużych obrażeń.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Zabójcy z kobiecym typem ciała trzymali niektóre bronie nieprawidłowo na ekranie Loadout.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że społeczny interfejs użytkownika (np. Czat) mógł otwierać się nad filmami.
  • Dodano animację ładowania do menu „Pomoc, jestem zablokowany!”, Aby gracze wiedzieli, że działa.
  • Naprawiono błąd, przez który barwniki nie zapisywały się prawidłowo podczas przechodzenia między wyspą a miastem.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze mogli napotkać przyciemnione Ramsgate podczas wczytywania lub zamykania menu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że samoreaktywne ograniczenia nie działały przez pewien czas.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po zmianie komórek ostatnia wyposażona komórka nie pojawiała się na liście możliwych komórek, dopóki nie zostanie wymieniona po raz drugi.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ekran Koniec polowania nie pokazywał żadnych części lub nagród.
  • Naprawiono błąd, w którym granaty transfuzji nie pojawiały się w menu tworzenia.
  • Poprawiono celność w Warpike.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że gracze mogli przypadkowo kupić komórki z platyną, gdy próbowali wydać eter pyłu lub odwrotnie.
  • Atak finiszera miecza Ardent Cyclone może teraz przerwać atak Behemothom.
  • Zabójcy otrzymają teraz potwierdzenie („Czy jesteś pewien?”) Podczas resetowania swoich kontrolek. Powinno to zapobiec przypadkowym resetom.
  • Dostosowano położenie tarczy eteru i tarczy wytrzymałości na HUD zdrowia gracza, tak aby nie zostały odcięte.
  • Naprawiono błąd powodujący, że ekran Koniec polowania przestał odpowiadać, jeśli koło emote było otwarte po zakończeniu polowania.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że znajomi PlayStation Network mogą nie pojawiać się na liście znajomych w pewnych okolicznościach.
  • Naprawiono kilka błędów, które pojawiły się podczas przełączania profili w grze (na PlayStation i Xbox).
  • Naprawiono błąd powodujący, że użytkownicy czasami nie byli w stanie wchodzić w interakcje z obiektami lub przywracać innych Zabójców.

Zmiany w balansie.

  • Szansa na obrażenia krytyczne z celki Cunning’a zostały zmniejszone do 2/3/4/5 / 7,5 / 10% (z 2/4/6/9/12/15%).
  • Cunning zyskuje teraz + 10/20/30% obrażeń krytycznych w szeregach 4/5/6
  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez krytyczne uderzenie do 150% (z 200%).
  • Zmniejszono całkowite zdrowie na części ogonowej Valomyra.
  • Dostrojono zakres teleportacji Valomyra, aby zmniejszyć przypadki ekstremalnej teleportacji podczas ucieczki.

Zmiany u Boreusa:

  • Boreus staje się teraz bardziej agresywny, gdy ma poniżej 50% zdrowia.
  • Odporność Boreusa jest teraz aktywowana na końcu animacji aktywacji tarczy, a nie na początku
  • Boreus może teraz przywołać kilka sługusów poza fazą tarczy
  • Zmniejszona maksymalna liczba razy, kiedy Boreus może wejść w fazę tarczy.
  • Straszne sługusy Dreadfrost Boreusa zadają więcej obrażeń i mają zwiększoną szybkość ataku.
  • Nieznacznie zwiększył czas odnowienia przywołania sługusów Dreadfrost Boreusa.
  • Kharabak może teraz wykonywać spersonalizowane w stanie wściekłości.
  • Zmniejszono maksymalną odległość, którą Valomyr może teleportować się z dala od graczy podczas walki.
  • Wyłączona blokada kamery kontrolera w Koshai podczas ataków z nory.
  • Shock status zostanie teraz usunięty, gdy gracz zada obrażenia Behemotowi.
  • Zmniejszono zdrowie kolców na Deadeye Quillshot.
  • Usunięto obrażenia zadawane graczom, gdy Rezakiri ucieka.
  • Zwiększony czas oczekiwania na rzuty Grim Onslaught i złapanie topora da teraz specjalny metr.
  • Zmniejszono liczbę min i zwiększono obrażenia na broń Skraeva.