
Booping – atak, który przerywa animację behemota uniemożliwiając mu zrobienie czegokolwiek przez krótką chwilę, można wtedy zadać mu naprawdę sporo obrażeń bez ryzykowania.
Jakimi broniami można “zboopować”?
- Hammer – każdy atak
- Sword – każdy atak oraz “Q” z weighted strike cell
- War Pike – oba ataki z rollem (spacja + lpm oraz spacja + ppm), końcówka comba z ppm i oczywiście “Q”
- Axe – każdy atak
- Chain Blades – ppm (trzeba mieć +6 weighted strike cell
Jakie behemoty oraz w jaki sposób można je “zboopować”
Gnasher
- Uderzenie w głowę podczas poczwórnego ślizgu w przód
Shrike & Skraev
- Uderzenie w głowę podczas animacji latania w przód
Quillshot
- Podczas wystrzeliwania namierzających kolców
Skarn
- Podczas stania na tylnich łapach, uderzeniem w brzuch
- Podczas jego “tornada”
Embermane
- Podczas krótkiej szarży uderzeniem w głowę
- Podczas długiej szarży uderzeniem w głowę
Stormclaw
- Podczas zwykłej szarży
- Podczas elektrycznej szarży
- Podczas odbicia elektrycznej kuli (ppm)
Pangar
- Podczas turlania się
Kharabak
- Uderzeniem w pazury podczas szarży
Shrowd
- Podczas lotu, gdy nastanie ciemność
Drogi czytelniku, jeżeli chciałbyś coś dodać do powyższego poradnika o przerywaniu ataków potworom a nie zostało to tutaj powiedziane to zachęcam gorąco do podzielenia się informacją w komentarzu. Ten post zostawiamy otwarty w celu ciągłej aktualizacji.