Jeśli czytasz ten poradnik, to zapewne dlatego, że masz wrażenie, że jesteś zawsze najsłabszym ogniwem drużyny. W tym poradniku znajdziesz kilka porad, dotyczących początków gry.

 

1. Kojarzysz te kolorowe (zielone, niebieskie lub fioletowe) kulki(*1) wypadające z behemotów. Są to kulki z lootem, który może być ci potrzebny do tworzenia i ulepszania broni oraz zbroi. Uwaga: nie musisz ich zbierać. Zostają one automatycznie podniesione na koniec walki, ponadto zbierając je niepotrzebnie narażasz się na atak behemota.

(*1)

2. Wiesz oczywiście, że spacją wykonujesz unik, ale czy wiedziałeś, że jesteś podczas tego całkowicie nieśmiertelny? Dlatego unik zawsze powinieneś wykonywać w stronę ataku behemota, wykonując go w tym samym kierunku możesz otrzymać obrażenia (kończy się nieśmiertelność, bo unik już wykonałeś, a atak behemota dalej trwa).

 

3. Wykonywanie questów. Niepotrzenie wykonywać questy jeden po drugim. Czasem warto przystopować, np. zanim pójdziecie na patrole t5 zróbcie najpierw set z kharabaka na maxa, będzie zdecydowanie łatwiej wykonać ten quest i nie będziecie musieli być carrowani.

 

4. Celle. Pewnie widziałeś wypadające z corów celle i zastanawiałeś się czym są. Otóż możesz wrzucić je do zbroi oraz broni i będą one poprawiały statystyki. UWAGA: Cella można wyciągnąć z przedmiotów, ale kosztuje to trochę notes, dlatego rzadkie i epickie celle najlepiej zostawcie na czas, kiedy już będziecie mieli wymarzony set i dobrze zaplanujcie budowanie go.

 

5. Booping, warto nauczyć się boopować behemoty, tutaj znajdziecie o tym kompletny poradnik

 

6. Śmierć. Gdy ktoś podnosi któregoś z graczy nie wahaj się dołączyć. Póki co (najprawdopodobniej zostanie to zmienione) gdy dwie osoby podnoszą, to podnoszona osoba dostanie życie za dwóch graczy, a poziom zagrożenia również obniży się 2 razy. To samo można wykorzystać przy korzystaniu ze studni życia (działa to tylko za ostatnim przed wyczerpaniem razem)

 

7. Niszczenie ogona może zmienić niektóre z ataków behemota (nic dodać, nic ująć :D)

 

8. Kolory zadawanych obrażen. Gdy atakujesz behemota w zależności od posiadanej przez ciebie broni, możesz widzieć różne kolory obrażeń. Ich dokładny opis znajdziesz na poniższej grafice:

9. Naucz się mowy ciała behemotów. Znajomość ataków behemotów i mowy ich ciała tuż przed wykonaniem ataku pozwoli ci na przygotowanie się do uniku i poprawne wykonanie go.

 

10. Wybierz coś dla siebie. W zależności od twojego stylu gry niektóre z broni mogą ci bardziej odpowiadac lub mniej. Więc przetestuj wszystko na najłatwiejszych behemotach i weź taka, która gra ci się najlepiej

 

11. Używaj flary, gdy znajdziesz behemota. Mapa jest calkiem spora, a w grze nie ma dostępnej minimapy, więc daj kolegom z drużyny znać gdzie jest behemot. Możesz to zrobić przytrzymując “c” i przejeżdżając myszką do góry.

 

12. Zbieraj materiały. Zbieraj materiały potrzebne do alchemii, szczególną uwagę zwróć na żelazny oset (ironthliste)(*2), bo jest on potrzebny do wytworzenia toniku ochronnego (bulwark tonik). Jest to jeden z najbardziej użytecznych toników w grze, ponieważ redukuje on 45% obrażeń najbliższych trzech ataków. Jako, że do gry możesz wziąć takie 3, to razem daje ci to 9 ataków.

(*2)