Dauntless ogólnie stawia na grę zespołową, ale jak już niektórzy zdążyli się zorientować czasem lepiej jest nawet samemu wyruszyć na polowanie. Jak się upewnić, że broń, której używacie może się do tego zadania nadać?

Jaka broń na solo party?

Dla większości Behemotów najlepiej nadaje się miecz zwłaszcza, gdy utkniesz w scenariuszu bez żadnych kolegów z drużyny. Dzieje się tak głównie dlatego, że miecz zadaje średnie obrażenia, ma średnią prędkość i średni zasięg, co czyni go bardzo wszechstronnym i dostosowującym się do każdego przeciwnika.

Ma stałe, solidne obrażenia i choć brakuje mu ciosów lub użyteczności, które posiadają inne bronie w grze, miecz prawdopodobnie ma najłatwiejsze kombinacje spośród wszystkich broni Dauntless, co oznacza, że ​​jest mało prawdopodobne, że popełnisz błędy.

W przypadku innych broni kombinacje są trudniejsze, a pomyłka podczas wykonywania może spowodować, że nie zdążyć uniknąć ataku przez Behemota, co jest wielką sprawą, gdy jesteś solo i jesteś jedyną osobą, którą Behemot atakuje. Miecz jest również jedną z lepszych broni Dauntless do unikania, ponieważ jego zrównoważona natura nie czyni cię wolniejszym niż topór czy młot.

Jakaś alternatywa?

Jeśli jesteś bardziej zaawansowanym graczem Dauntless, możesz stwierdzić, że młot jest najlepszą bronią do gry solo. Młot został zaprojektowany jako broń zorientowana na drużynę, jako jego zdolność do obalenia Behemotów (stagger). Jeśli użyjesz go na głowie lub nodze, świetnie nadaje się do umożliwienia sojusznikom uzyskania darmowych trafień podczas trwania ogłuszenia.

Ta sama zasada obowiązuje jednak w grze solowej; możliwość ogłuszenia Behemothów jest ogromną pomocą dla gracza solowego, ponieważ da więcej okazji do rozpoczęcia niszczycielskich combo ataków – a każda odrobina obrażeń ma znaczenie, gdy jesteś sam. Oczywiście młot posiada wady, które trzeba szanować i sobie z nimi radzić.

Na przykład, jesteś wolniejszy w uniku, więc decydowanie o tym, kiedy wybrać łańcuch ataków, jest kluczowe. Ponadto powolna prędkość młota może sprawić, że walka z potworem stanie się wyzwaniem, a jego kombinacje są prawdopodobnie najtrudniejsze do nauczenia się w całym Dauntless. Doświadczeni gracze, którzy mogą obejść te wady, przekonają się jednak, że Młot może być fantastyczną bronią do gry solo.