OB 0.5.2 to łata poprawiająca jakość rozgrywki, wprowadzająca zmiany równowagi i rozwiązująca błędy, które wpływają na graczy.

Co nowego w Dauntless?

  • Banery miejskie zostały dodane do Ramsgate! Pozwoli to Tobie i wszystkim członkom Twojej grupy łowieckiej zobaczyć ich osobiste banery wyświetlane w całym mieście. Odłóż te domyślne projekty i podnieś swoją grę bannerową! Cały Ramsgate obserwuje.
  • Nowe oferty kosmetyczne inspirowane ostami i bohaterami Ramsgate zostały dodane do sklepu w grze.
Dauntless

Walka i Równowaga

  • Zmiany w Koshai:
    – Wszystkie winorośle na polu staną się jasne po zerwaniu poroży Koshai.
    – Zmniejszenie zdrowotności pnączy o 10%.
    – Zredukowano strefę obrażeń podziemnego ataku skokowego.
    – Usunięto obrażenia z ruchu powrotnego Koshai.
    – Tarcza Koshai zablokuje teraz laser Godhand.
    – Pnącza maja teraz limit numerów obrażeń i efektów dźwiękowych, dzięki czemu gracze nie są przytłoczeni, gdy atakują szybko.
    – Naprawiono błąd, w którym Koshai wykonywał przeciągnięcia ogonem częściej niż zamierzano.
    – Drgania kamery będą teraz lepiej telegrafować, skąd pochodzi podziemny atak skokowy Koshai.
    – Koshai powinien zostać dłużej na nogach i zagrać właściwą animację.
    – Efekty eteru Blaze i Frost będą teraz wyświetlane poprawnie po zastosowaniu do Koshai.
  • The Hunger teraz prawidłowo zadaje obrażenia od 0% do 25%, gdy wypełni się licznik.
  • Granaty mogą teraz uderzać i uszkadzać strąki winorośli.
  • Gracze nie mogą już przechodzić przez lodowe ściany Skraeva. Opowiedz o swoim zimnym ramieniu …
  • Bonusy warunkowe Cell / broń o czasie trwania (idealny unik, Embermaul itp.) Będą teraz aktywowane za każdym razem, gdy spełniony zostanie ich warunek. Buffy będą poprawnie odświeżane zamiast niewidocznego stackowania się.
  • Zdolność latarni Pangara przywraca teraz 25% maksymalnej wytrzymałości zamiast ustawionej 25 wytrzymałości.
  • Gracze młoteczkowi mogą teraz rzetelnie wykonywać uniki podmuchu po uniknięciu toczenia.
  • Automatyczny atak Godhand zniszczy teraz winorośle i strąki.
  • Obrażenia od Godhand będą teraz prawidłowo zadawać obrażenia nakładającym się częściom na Behemoty.
  • Atak Godhand-a może teraz laserem uciąć ogon Behemotha. Obserwuj ogon!

Równowaga w życiu

  • Obrażenia podczas poruszania się w cierniach mogą być teraz złagodzone przez zbroję i obrońców, takich jak Iron Pylon. Ta zmiana oznacza również, że twój sprzęt wpłynie bezpośrednio na ilość otrzymywanych obrażeń. Ból w mojej szyi, cierń w boku.
  • Obrażenia zadawane graczom przez ciernie zostały zmniejszone o prawie połowę.
  • Podczas ataku na pnącza uderzenia i efekty dźwiękowe będą odtwarzane zgodnie z przeznaczeniem.
  • Zabójcy nie mogą już używać toniku, podczas gdy efekt toniku jest już aktywny. W niektórych przypadkach spowodowało to, że drugi tonik został użyty bez korzyści.
  • Przerobiono i ulepszono VFX na Blaze Orbs Hellion.
  • Zmniejszono czas trwania ekranu zakończenia polowania i długość sekwencji wprowadzającej, aby pomóc graczom szybciej wchodzić i wychodzić z polowań.

Naprawa błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że buffy nie były stosowane do drugiej połowy zagłębionych uderzeń młota.
  • Naprawiono kilka błędów, które mogły powodować problemy z przezroczystością i obcinaniem pancerza.
  • Naprawiono błąd, który powodował automatyczną aktualizację wyposażonego ekwipunku po otwarciu menu kowalstwa lub zbrojmistrza.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zdolność koso-latarka VFX pojawiała się po zakończeniu efektu.