Data wypuszczenia aktualizacji: 15.08.2018

Patch OB 0.5.1 utrzymuje burzę mocną dzięki egzotycznym broniom Charrogga, nowej latarni Koshai i stosowi wyrównywania balansu Behemotów.

Broń, zbroje i wyposażenie

  • Zabójcy mogą teraz tworzyć i używać egzotycznej broni z Charrogga. Plany na tą broń wypadają z Heroic Firebrand i Heroic patroli.
  • Slayerzy mogą teraz wykorzystywać moc Suwerena przez odblokowanie i stworzenie latarni Koshai.
  • Ciężko pracowaliśmy, aby znaleźć odpowiednią równowagę dla Chainblade’ów. Chcemy, aby radziły sobie z pnączami skuteczniej i zadawały nieco większe obrażenia dystansowe, ale poprawki które wprowadziliśmy w poprzedniej aktualizacji, przekroczyły znaczące granice. Ta poprawka koryguje to przestrojenie i skupia się na idealnych wartościach. Będziemy kontynuować pracę!
    • Kombinacja rzucenia łańcucha zadaje o 50% mniej obrażeń niż w The Coming Storm (o 50% więcej niż przed The Coming Storm).
    • Kombinacja wymachiwania ostrzami zadaje 33% mniej obrażeń i uderza o 33% mniej niż w The Coming Storm (o 50% więcej niż przed The Coming Storm).
  • Przywrócono koszt początkowej i sprinterskiej wytrzymałości, aby atak Warpike był zbliżony do tego, sprzed The Coming Storm.
  • Przywrócono koszt wytrzymałościowy Warpike ataku “Hundred hand slap” do poprzednich wartości. Poprawia to wzrost kosztów wytrzymałości, który został przypadkowo wprowadzony w ostatniej poprawce.
  • Naprawiono błąd, który spowodował podwójne trafienie atakiem z użyciem Warpike.
  • Obrażenia granatów skalują się teraz na podstawie posiadanej mocy broni. Oznacza to, że granaty zadają teraz większe obrażenia, gdy uzbroisz się w coś z Maelstromu.
  • Obecnie granaty zadają obrażenia częściom Behemotów najbliższym wybuchowi, a nie wszystkim w okolicy. Powinno to umożliwić lepsze ukierunkowanie ataku w poszczególne części Behemota, polepszyć liczbę obrażeń i zredukować liczbę spamujących oznaczników obrażeń.
  • Naprawiono błąd, który mógł zapobiec uszkodzeniom pnączy i Koshai na końcach kombinacji.
  • Teraz można znaleźć Celle drapieżników poprzez pękające rdzenie!
  • Latarnie Behemotów zyskały unikalny wygląd oparty na Behemotach, z których zostały wykonane. Kiedy forma spotyka funkcjonalność.
  • Ulepszono logikę klastra granatów Barrage i Coldsnap, co zwiększa szansę na uszkodzenie części podczas bezpośredniego trafienia.
  • Stride of Thorns będzie teraz poprawnie dawać dodatkową premię Evasive Fury po uaktualnieniu do +6.
  • Granaty Inferno i Coldsnap kosztują teraz jeden (1) Omnistone i dwa (2) Wrathwort zamiast jednego (1) Omnistone i trzech (3) Wrathwort.
  • Naprawiono wiele błędów, które powodowały, że elementy pancerza spinały się ze sobą.
  • Naprawion błąd, który niepoprawnie powodował, że cała latarnia świeciła, a nie tylko eter w niej zawarty.

Behemoty

  • Koshai
    • Winorośle teraz pojawiają się bardziej niezawodnie podczas ataku Koshai.
    • Atak z użyciem pazurów Koshai nie uderza już graczy po niewłaściwej stronie ciała.
    • Koshai może teraz zadawać obrażenia Zabójcom poczas nurkowania w podziemiach.
    • Kapsuły Hail of Throns od teraz poprawnie stunują Slayerów.
    • Koshai nie opuszcza już swojego stanu eteru po ucieczce, dając Zabójcom więcej czasu na celowanie w poroża.
    • Zmniejszono obrażenia i odrzucono głowę Koshai podczas ataku pazurami.
    • Ulepszono celowanie w pocisk Koshai “Tail whip thier”.
    • Ulepszono wizualizacje stanu eteru dla kończyn Koshai.
    • Dodano nowe animacje dla reakcji szokowej Koshai.
    • Mała cierniowa łatka Koshai nie pojawi się w takich ilościach w tym samym czasie. Powinno to zapobiec zbyt wielu pojawiających się na raz cierni przytłaczających graczy.
  • Drask
    • Drask otrzymał pewne ulepszenia równowagi, aby był lepiej dopasowany do swojego miejsca w trakcie rozwijania się.
    • Błyskowe ataki z oddali można teraz prześcignąć lub zbezcześcić.
    • Wydłużono pole zasięgu ataków 180° ogonem.
    • Znacznie wydłużono i zwiększono przejrzystość ataku 360° ogonem.
  • Hellion/Pangar
    • Poprawiono hitbox w ataku sidegore i spowolniono windup, aby dać graczom większą szansę na reakcję.
    • Poprawiono hitbox ataku z ogonem i zmniejszono obrazenia zadawane przez backswing.
    • Zmniejszono dokładność ataku odrzutowego Helliona. 360 no scope: znerfione.
  • Stormclaw
    • Błyskowy atak już nie wymaga perfekcyjnego uniknięcia; szybcy Slayerzy mogą go wyprzedzić. Grzmoty toczą się a piorun uderza w dół.
  • Stormclaw, Hellion i Kharabak mają nieco mniejszą moc, co czyni ich mniej trudnym dla graczy i powoduje “łatwiejszym do nauki”. Ból jest najlepszym nauczycielem.
  • Behemoty będą teraz wchodzić w walkę szybciej, kiedy poczują się zagrożone.
  • Bloodfire Embermane zostanie teraz ogłuszony na dłużej.
  • Naprawiono błąd, w którym Skarn czasami nie aggrował i deaggrował po trafieniu granatami.

Jakość życia

  • Poprawiono sposób, w jaki tkaniny bannerowe rozwijają się i reagują na wiatr. Powinny teraz rzadziej się zacinać. Daj się swojej fladze rozbujać 😀
  • Wzmocnienia zwiększające obrażenia procentowe (np. frenzy tonic, inspiring pylon) będą teraz odpowiednio zwiększać obrażenia specjalnych ataków broni.
  • Gracze używający granatów będą wyglądać bardziej naturalnie i mniej sztywno podczas chodzenia i celowania.
  • Chainblade’y mogą teraz ciągnąć winorośl do kapsuły, aby umożliwić Slayerom skupienie kapsuły i łatwiejsze poruszanie się po winorośli. Będą również teraz prawidłowo backflipować z kapsuł zamiast z cierni.
  • Poprawion wygląd i jakość pnączy Koshai.
  • Biczowe pnącza stworzone po ataku Koshai “Hail of Thorns” nie bedą już powstrzymywać Slayerów przed wejściem do Tragic Echo. Promień obrażeń dla Hail of Thorns został również zwiększony, aby lepiej pasował do nowych efektów ataku.
  • Kamery graczy nie powinny się już blokować w trakcie celowania granatem.
  • Poprawiono wydajność procesora na wyspie Koshai.
  • W sklepie są nowe oferty! Pragnący stylu Zabójcy mogą teraz stylizować się zgodnie z najnowszymi trendami w Ostii.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze automatycznie wyładowywali broń po każdej akcji niezwiązanej z walką (zbieranie rud, wspinanie się po skałach itp.).
  • Naprawiono kilka obszarów w Ramsgate, gdzie gracze mogli utknąć.