W Ramsgate wciąż może być śnieg, ale Frostfall wreszcie dobiegł końca. Jakie zmiany czekają nas w nadchodzącym patchu? Zapraszam do dzisiejszego posta.

Jakość życia.

  • Naprawiono błąd, który mógł spowodować, że ogon Valomyr utknął w ścianach.
  • Naprawiono inny błąd, który powodował, że Maska Strażnika zmieniała włosy w niewidoczne.
  • Naprawiono inny błąd, który powodował, że Maska Strażnika zamieniała włosy w niewidoczne.
  • Naprawiono wiele błędów interfejsu użytkownika i błędów funkcjonalnych.
  • Zabójcy będą teraz musieli dotrzeć do Maelstromu w celu odblokowania sprzętu Riftstalker i Valomyr.
  • Wymieniony stary efekt mrozu VFX z nowym, bardziej wypolerowanym VFX.
  • Wyjaśnione cele w zadaniu “Heroic Endeavour”. Zadanie określa teraz minimalną moc wymaganą dla broni i zbroi.
  • Poprawiona reakcja na pchnięcie noży łańcuchowych (chain blades).
  • Revelation Rock (wyspa) przeszła łagodne zmiany. Zmieniono także elementy, które można zbierać na mapie i ich lokalizację.
  • Naprawiono błąd, który mógł spowodować awarię Dauntless przy wyjściu z gry.
  • Naprawiono błąd, w którym “/r” nie zainicjowałby odpowiedzi na ostatni szept po przejściu na gildię, imprezę lub ogólne kanały czatu.
  • Zastąpiono kilka starych VFX z lawy, które przerywały niektóre ataki Charrogga.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że oczy zaciskały się przez powieki, gdy wybrano niektórych przodków w kreatorze postaci.
  • Będąc na sterowcu, gracze będą mogli zobaczyć (a) ikonę Behemota i (b) jej żywiołowe mocne i słabe strony.
  • Naprawiono błąd, który mógł spowodować pojawienie się facepaint na niewłaściwej części głowy Zabójcy. Naprawiono błąd, który powodował, że włosy unosiły się podczas rozmowy z NPC.
  • Shrowd’s Doomsday Kula ponownie eksploduje po jej wygaśnięciu.
  • Naprawiono również kilka innych obiektów stworzonych przez Behemota. Zabójcy będą teraz transmog’ować egzotyczne hełmy.

Zmiany w balansie.

  • Udarowe obrażenia zadawane przez młoty są teraz skalowane jakością amunicji. Posiadanie niebieskiej amunicji zwiększa o 25% premię do obrażeń zadawanych atakiem.