WIĘCEJ ATRAKCJI

Szukasz więcej atrakcji w Dauntless? Zapoznaj się z archipelagiem aktywności. Każda wyspa reprezentuje sposób w jaki planujemy sprawić, żeby gra stała ciekawsza – od nowych zadań, po nowe typy nagród.

PODNIEBNE WĘDKOWANIE

Czas przedstawić nową funkcję, Łowcy.

Relaksująca rozrywka w formie podniebnego wędkarstwa nadchodzi wraz z przeróbką Ramsgate.

Zrelaksuj się i zarzuć wędkę w chmury Shattered Isles.

Kto wie, co kryje się w ich puszystej mgle.

POLA TRENINGOWE

Kiedykolwiek chciałeś poćwiczyć z bronią lub zbroją przed sprawdzaniem swoich umiejętności przeciwko Behemotowi w dziczy?

Cóż, dobre wieści!

Tworzymy wyspę do ćwiczeń! Gracze wkrótce będą mogli doskonalić swoje umiejętności na atrapach Behemotów bez stresu związanego z powaleniem.

Odwiedź nas ponownie w kolejnym miesiącu po więcej informacji.

AGRESYWNA FAUNA

Pytania dotyczące tego, jak i gdzie fauna zmieści się w grze, krążyły od dłuższego czasu. (Patch Note z FA 0.1.2 mówi, “Ramsy będą już pojawiać się właściwie w pustynnym środowisku i z poprawnymi dropami przedmiotów”). Ale dopiero w OB 0.9.0 wprowadziliśmy całkowicie nowy typ fauny: Smollusk’a.

W OB 0.9.2 Styxian stał się drugim agresywnym stworzeniem, które dołączyło do stada – oraz pierwszą bestią w Dauntless zdalną do zsynchronizowanych ataków (takich, które blokują cię w sekwencji ataków obezwładniających).

Od 1.2.0 Gruk-Gruk’i wędrują już po Shattered Isles. Uważaj, ich kły nie są tylko na pokaz…

Przyszłe aktualizacje będą dopracowywać nasze istniejące stworzenia oraz wypuszczać nową agresywną faunę w dzicz. Daj nam znać, co sądzisz o swoich starciach z tymi stworzeniami!

UMBRALNA ESKALACJA

Umbralny eter. Być może jest to najbardziej tajemnicza i niewyjaśnialna energia znana kowalom eteru. Jego natura wciąż opiera się intensywnym badaniom, ale jego moc jest niezaprzeczalna.

Umbralna eskalacja pozwoli rzucić okiem na tę ciemną pustkę.

Co znajdziecie pośród tych enigmatycznych wysp Łowcy? I co znajdzie was?

ULEPSZONY INTERFEJS

Menu. Wyposażenie. Ekrany końca polowania. Wyspy interfejsu są twoim pierwszym przystankiem do wszystkiego, co związane jest z interfejsem użytkownika (UI). Skieruj swój sterowiec na najbliższe wyspy i zobacz, co nadchodzi jako następne.

DODATKI NA KONIEC POLOWANIA

Ta część jest wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Plany i detale mogą z czasem ulec zmianie.

Jak może wyglądać lepsze doświadczenie na Zakończenie Łowów? Myślimy o funkcjach takich, jak:

  1. Łatwe dodawanie do znajomych ludzi, z którymi polujesz
  2. Opcja ciągłego grania z tą samą drużyną
  3. Bardziej wizualny ekran Zakończenia Łowów
  4. Szczegółowe zestawienie wydajności Łowcy, i nie tylko.

Wszytko to wciąż się zmienia, więc oczekuj zmian!

Masz pomysł na Zakończenie Łowów, którym chciałbyś się podzielić? Dołącz do konwersacji na /r/dauntless.

DZIENNIK WIEDZY & KRONIKI

Dodajemy nowy dom dla wiedzy o Shattered Isles. Dziennik w grze zgromadzi wszystkie twoje odkrycia. Od NPC’ów po Behemoty. Odblokowuj artykuły podczas grania i odwiedzaj je kiedy tylko chcesz.

Kroniki – unikalne ilustracje – będą również nagrodami w darmowej wersji Hunt Pass’u. Przeglądaj historie wizualne z wszystkich zakątków Shattered Isles.

NOWY BOJOWY HUD

Wyświetlacz heads-up (HUD) zaciąga wyglądem do zamkniętej bety wraz z dogłębnym reskinem i odnowionym UI. Czekaj na poprawione efekty wizualne, wyraźniejsze paski HP i staminy, ulepszone śledzenie zdolności latarni, odświeżone interfejsy broni oraz nowe wskaźniki HUD dla pasywnych umiejętności, takich jak Rage.

SPOŁECZNOŚĆ I OSOBOWOŚĆ

Wpadnij do wysp społecznościowych na pogawędkę o nadchodzących ulepszeniach gildii, grup, znajomych i innych. Jeśli to zbliży cię do innych Łowców, to nasz cel został spełniony.

RENOWACJA RAMSGATE

Zostawiamy przeszłość w tyle, czas iść dalej. Ramsgate przechodzi renowację.

Prace remontowe poprawią aranżację tego tętniącego życiem miasta, mając na uwadze, by Łowcy dotarli tam, gdzie chcą się dostać, szybko i sprawnie.

Spodziewaj się, że wkrótce znajdziesz swoich ulubionych NPC’ów w nowych, dogodniejszych lokalizacjach!

W tej kwestii, spodziewaj się też nowej facjaty…

BARWNIKI & NOWE SLOTY KOSMETYCZNE

UPDATE:

Barwniki i nowe sloty kosmetyczne zostaną usunięte z Roadmap. Obecnie naszym priorytetem jest skupienie się na większych, bardziej istotnych funkcjach, takich jak komórki 2.0, rework broni, renowacja Ramsgate, nowe eskalacje, pola treningowe, i inne.

Prawdopodobnie wrócimy do tych funkcji w przyszłości, a jeśli tak zrobimy, zostaną dodane z powrotem do Roadmap.

MINI-ZWIERZAKI

Ta część jest wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Plany i detale mogą z czasem ulec zmianie.

Wbrew powszechnemu przekonaniu, najlepszym przyjacielem Łowcy nie jest jego miecz czy młot. Najlepszym przyjacielem Łowcy jest jego zaufany zwierzak.

Niezależnie od tego, czy jest to słodki królik, czy rezolutny jastrząb, twój kompan powinien uzupełniać się z twoim Łowcą jak ser i wino.

Jesteśmy na wczesnym etapie prac, jak mini-zwierzaki wyglądałyby na Shattered Isles. Będą trochę płochliwe i mogą uciekać w bezpieczne miejsca, gdy pojawi się niebezpieczeństwo.

Ta funkcja nadal jest daleko od swojej ostatecznej wersji, więc wyczekuj nowych informacji.

CORE’Y PRZYJAŹNI

Wkrótce Łowcy będą mogli zdobywać Core’y Przyjaźni poprzez polowanie z wybranymi przyjaciółmi.

Podnoś poziom waszej więzi poprzez granie razem. Pod koniec tygodnia obaj gracze otrzymają nagrodę na podstawie siły ich więzi.

Pamiętaj: Przyjaciele, którzy polują razem, pozostają razem.

PRZERÓBKA SYSTEMÓW SPOŁECZNYCH

Dauntless to doświadczenie społeczne. Każdego dnia Łowcy łączą siły, aby pokonywać wyzwania. Razem dokonali rzeczy, których nie moglibyśmy sobie wyobrazić.

Chcemy stworzyć silną infrastrukturę, która wspiera granie społeczne.

Ułatwimy Łowcom znajdowanie, łączenie i komunikowanie się z przyjaciółmi w Dauntless.

Nasze cele to ulepszenie gildii, list znajomych, czatu i zarządzania drużyną.

LEPSZY SYSTEM WALKI

Eksploruj wyspy konstelacji bojowej, aby dowiedzieć się, co dalej z bronią, wyspami i nowymi Behemotami. Nie wiesz, od czego zacząć? Wypróbuj bliższe wyspy, by natychmiast uzyskać wiadomości, lub wypłyń dalej, aby spojrzeć za horyzont.

REWORK BRONI

Kiedy dodaliśmy Aether Strikers do Dauntless, podnieśliśmy poprzeczkę dla tego czym może być broń na Shattered Isles. Każda kombinacja jest wyjątkowa i przydatna. Łatwo je zacząć, ale potrzeba treningu by je opanować.

Podsumowując, oferują różnorodność i głębię.

Chcemy tego dla wszystkich broni w Dauntless. Zerknijmy znów na pięć głównych broni, by każda z nich była praktyczna, głęboka, a przede wszystkim pełna frajdy.

Jest to wciąż na wczesnym etapie rozwoju, ale spodziewaj się, że broń, którą znasz, zmieni się na lepsze dzięki nowym ruchom, mechanice i kombinacjom.

Spodziewajcie się nowych informacji już wkrótce.

UPDATE:

Jesteśmy obecnie na wczesnym etapie reworku miecza. Jako, że to pierwsza broń, której używają gracze, chcemy mieć pewność, że miecz jest zabawny, satysfakcjonujący i urozmaicony poprzez dodanie nowego, różnorodnego zestawu kombinacji. Będziemy zajmować się tymi przeróbkami pojedynczo, więc bądźcie na bieżąco, aby dowiedzieć się, co będzie kolejne.

Illustration of slayer fighting gnasher

AKTUALIZACJA TRIALSÓW

Ta część jest wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Plany i detale mogą z czasem ulec zmianie.

Chcemy powrócić do Prób i dać mu trochę miłości.

Nasz cel: Zachęcanie większej liczby graczy do brania udziałów w Trialsach, zapewniając większą różnorodność, nowe starcia i mocniejsze, bardziej przystępne doświadczenia na każdym poziomie umiejętności.

Chcemy również rozszerzyć doświadczenia z rozgrywki, aby zapewnić, że więcej niż jedna meta na raz jest użyteczna.

Lady Luck trials rework

KOMÓRKI 2.0

Ta część jest wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Plany i detale mogą z czasem ulec zmianie.

Mitochondria są potęgą komórki, a komórki są potęgą łowcy.

Dlatego właśnie przerabiamy cały system komórek od podstaw. Chcemy, aby gracze mogli dostosowywać swoje buildy i odkrywać system walk w Dauntless, zwiększając ich potencjał łowców w nowy i interesujący sposób.

Na teraz widzimy, że komórki nie są w pełni wykorzystywane przez łowców. Chcemy, by stały się ekscytujące dla wszystkich w późniejszej fazie gry.

Prace rozwojowe są wciąż we wczesnym etapie, ale miej oko na nowe szczegóły w przyszłości.

Slayer fighting Embermane

ÓSMA BROŃ

Ta część jest wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Plany i detale mogą z czasem ulec zmianie.

Broń szósta: Ostian Repeaters
Broń siódma: Aether Strikers
Broń ósma: W trakcie rozwoju

Kolejna broń dla Dauntless jest wciąż we wczesnej fazie rozwoju, ale na razie skupiliśmy się na czymś innym.

Naszym nowym celem będzie rework dostępnych obecnie broni na Shattered Isles, aby zapewnić, że każda z nich będzie praktyczna, głęboka, a przede wszystkim pełna frajdy.

Sprawdź wyspę rework broni, aby uzyskać więcej informacji.

Forging a new weapon

ROZSZERZAMY HORYZONTY

Dokąd zmierza Dauntless? Te wyspy zawierają odpowiedzi, których szukasz.

MOBILNY

Ta część jest wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Plany i detale mogą z czasem ulec zmianie.

Mobilna wersja Dauntless jest obecnie we wczesnej fazie rozwoju.

Wyobraź sobie: Łowy w drodze! Załadunki na wyciągnięcie ręki! Mała ikona Dauntless na liście twoich aplikacji! To, drodzy łowcy, jest prawdziwa przyszłość.

Island vista

NINTENDO SWITCH

Ta funkcja została uruchomiona 10 Grudnia 2019 roku (1.1.0)

Wprowadzenie Dauntless do Nintendo Switch było ogromnym wysiłkiem zespołowym, ale po miesiącach optymalizacji, testowania, kodowania i skupiania się, w końcu jest. Dziękujemy za wsparcie i zachęty. Nie możemy się doczekać, aż zobaczymy Cię na Nintendo Switch!

Malkarion and Slayers

CROSS-PLAY

Ta funkcja została uruchomiona 10 Grudnia 2019 roku (1.1.0)

Łowcy powinni móc grać razem, bez względu na to, skąd grają – czy na Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch, czy to poprzez Epic Games Store. Teraz dzięki funkcji cross-play jest to możliwe.

Przy pełnym cross-progression przeskakiwanie między platformami jest naprawdę proste. Po prostu zaloguj się na dowolnej platformie za pomocą konta Epic Games i wznów grę tam gdzie ja przerwałeś Łowco.

Jedno konto Jedna gra. Jeden Dauntless.

Dalej? Mobilnie.

Slayers entering the hunt

XBOX ONE & PLAYSTATION 4

Ta funkcja została uruchomiona 21 Maja 2019 roku (ob 0.8.0)

Dauntless pojawi się na Xbox One i PlayStation 4 latem 2019 roku. Gra będzie bezpłatna na wszystkich platformach.

Slayers

WYDARZENIA I PRZEPUSTKA ŁOWCY

Nowe wydarzenia i przepustki łowców zawsze pojawiają się w Dauntless. Odkryj kolejne tutaj.

PRZEPUSTKA ŁOWCY – ROGUE ELEMENTS

Ta funkcja została uruchomiona 30 Kwietnia 2020 roku (1.2.2)

Pogłoski krążące wśród długodystansowych kapitanów frachtowców mówią o odłamach w szeregach Ostian Navy. Zespoły komandosów na szybko uderzających javelinach zbuntowały się przeciwko zbyt ostrożnemu łańcuchowi dowodzenia, by wziąć sprawy w swoje ręce. Są zmęczeni zasadami i biurokracją, a teraz chcą tylko rezultatów.

Z pomocą Łowców z Ramsgate mogą je osiągnąć.

PRZEPUSTKA ŁOWCY – SEARING TALONS

Ta funkcja została uruchomiona 19 Marca 2020 roku (1.2.0)

Przez dziesięciolecia grupa łowców mieszkały w wysokich tropikach, daleko od Ramsgate. Teraz, wraz z turbulencjami burz eskalacyjnych, pojawiają się ponownie, podobnie jak ich śmiertelna moda.

Nie wszyscy łowcy wkraczają do walki z okrzykami wojennymi. Te samotne typy wolą przekręty i podstęp, by obalić swoją ofiarę. Nowa Przepustka Łowcy jest przeznaczona dla tych, którzy wolą cień…

Searing Talons uruchomione zostało wraz z aktualizacją Scorched Earth.

Searing Talons concept art

STABILIZACJA I OPTYMALIZACJA

Nawet gdy Dauntless rośnie, pracujemy nad poprawą wydajności na każdej platformie. Ty wyspy pokrywają wszystkich rzeczy związane z optymalizacją. Mieszkają tu wszystkie FPSy, opóźnienia, błędy i poprawki Quality of Life.

OPTYMALIZAJCA FPS’ÓW NA SWITCHU

Wprowadziliśmy Dauntless na Nintendo Switch w grudniu 2019 roku, a fani przyjęli tę platformę. To powiedziawszy, wciąż pozostaje wiele do zrobienia.

Naszym celem jest osiągnięcie stałych 30 klatek na sekundę na konsoli, bez względu na to, co planuje twój Łowca.

Niezależnie od tego, czy ulepszasz swój sprzęt w Ramsgate, czy zabijasz Behemoty w dziczy, chcemy, aby wrażenia były płynne i niezawodne.

UPDATE:

Wprowadziliśmy szereg optymalizacji na Nintendo Switch w łatkach 1.2.0, 1.2.1 i 1.2.2. Kontynuujemy nasze ulepszenia optymalizacji i stabilności, i mamy jeszcze więcej usprawnień przewidzianych dla 1.3.0. Mamy nadzieję, że podobają Ci się najnowsze ulepszenia QOL dla Nintendo Switch i z wielką chęcią dostarczymy ich więcej.

Dauntless on Switch

POWROTNE PODŁĄCZANIE SIĘ DO ŁOWÓW

Niezależnie od tego, czy chodzi o problemy z połączeniem, problemy z urządzeniem, czy kota na klawiaturze, Łowcy, którzy wypadają z polowania, powinni mieć szansę wskoczyć z powrotem.

Dzięki możliwości ponownego podłączenia się do polowania, Łowcy będą mieli drugą szansę na starcie, a ich koledzy z drużyny nie pozostaną zawieszeni w eterze.

Reconnect to hunt illustration

UNIKI CLIENT-AUTHORITATIVE

To będzie spore, Łowcy. Technicznie rzecz biorąc, dodajemy uniki client-authoritative, ale co to oznacza dla Ciebie?

Oznacza to, że czas uniku ataku będzie znacznie bardziej spójny, nawet przy słabym połączeniu sieciowym. Podczas gry z dużym opóźnieniem nie będziesz już musiał rozpoczynać uniku z wyprzedzeniem.

Dzięki unikowi client-authoritative, ramy czasowe niewrażliwości (iframes) które widzisz, są dokładnie tymi, które dostajesz.

UPDATE:

Uniki client-authoritative są w końcowej fazie wewnętrznych testów. Zbliżamy się do zmiażdżenia wszystkich błędów i obecnie rozwiązujemy sprawy z “krawędzi”. Bądź na bieżąco po więcej informacji.

Slayer fighting Stormclaw

NOWY RODZAJ ŁOWÓW

Aktualnie pracujemy nad nowym rodzajem łowów, który pozwoli graczom wędrować po wyspach i do woli polować na Behemoty.

Będą to podstawowe strefy drop in/drop out w trybie multiplayer, w których możesz zostać i polować.

Otwarte środowiska, w których Behemoty odradzają się w różnych lokalizacjach o różnych poziomach trudności, pozwolą graczom wędrować i rozpoczynać bitwy we własnym tempie.

Jesteśmy w trakcie opracowywania wczesnego projektu tego typu polowań i przygotowania infrastruktury dla bardziej ekscytujących funkcji w tej dziedzinie. Więcej szczegółów w nadchodzących miesiącach.