WIĘCEJ ATRAKCJI

Szukasz więcej atrakcji w Dauntless? Zapoznaj się z archipelagiem aktywności. Każda wyspa reprezentuje sposób w jaki planujemy sprawić, żeby gra stała ciekawsza – od nowych zadań, po nowe typy nagród.

PODNIEBNE WĘDKOWANIE

Czas przedstawić nową funkcję, Łowcy.

Relaksująca rozrywka w formie podniebnego wędkarstwa nadchodzi wraz z przeróbką Ramsgate.

Zrelaksuj się i zarzuć wędkę w chmury Shattered Isles.

Kto wie, co kryje się w ich puszystej mgle.

Aktualizacja (24 Lipiec, 2020):
Rozwój podniebnego wędkarstwa postępuje ale wciąż jesteśmy zajęci nadawaniem naszym łuskowatym przyjaciołom połysku, na który zasługują. Oznacza to, że podniebne wędkowanie nie będzie włączone wraz z przeróbką Ramsgate, ale poinformujemy Was o dacie premiery, gdy już będziemy ją znali.

Aktualizacja (7 Sierpień, 2020):
Podniebne wędkowanie zostało zrzucone na dalszy plan, podczas gdy my skupiamy się na innych większych i bardziej przełomowych funkcjach na lądzie. Być może w przyszłości wrócimy do Podniebnego Wędkowania ale jak na razie zostaje to wstrzymane.

MISJE FABULARNE

Obecnie pracujemy nad misjami fabularnymi – przygodami, w których będziesz musiał zrobić coś więcej niż tylko upolować Behemota. Wyrusz w misje narracyjne ze swoimi ulubionymi NPC’ami, aby zabezpieczyć cele lub zbadać nowe zagrożenia.

Misje te dadzą ci jeszcze więcej okazji do odkrywania wiedzy i zmieniającej się historii Shattered Isles.

Umbral drask illustration

ESKALACJA TERRA

Wyspy pograniczne zawsze były niebezpieczne i nieokiełznane. Ale gdy fala terra eteru narasta w tych dziwnych nowych krainach, to niebezpieczeństwo rośnie jak złowroga plaga.

Opowieści o nadchodzącym zagrożeniu dotarły nawet do uszu Xelya the Farslayer – a wraz z nimi ostrzeżenie: Dzicz nie jest tym, czym się wydaje.

Terra escalation concept art

NOWY RODZAJ ŁOWÓW

Aktualnie pracujemy nad nowym rodzajem łowów, który pozwoli graczom wędrować po wyspach i do woli polować na Behemoty.

Będą to podstawowe strefy drop in/drop out w trybie multiplayer, w których możesz zostać i polować.

Otwarte środowiska, w których Behemoty odradzają się w różnych lokalizacjach o różnych poziomach trudności, pozwolą graczom wędrować i rozpoczynać bitwy we własnym tempie.

Jesteśmy w trakcie opracowywania wczesnego projektu tego typu polowań i przygotowania infrastruktury dla bardziej ekscytujących funkcji w tej dziedzinie. Więcej szczegółów w nadchodzących miesiącach.

PRZEPUSTKA ŁOWCY 15

Pichcimy coś dla was w naszym kotle Łowcy. Następna Przepustka łowcy dotyczyć będzie alchemii. Znajdź więź ze swoim wewnętrznym piwowarnikiem i wyraź swoją miłość do wszelkiego rodzaju toników.

Hunt Pass 15 - concept art


ULEPSZONY INTERFEJS

Menu. Wyposażenie. Ekrany końca polowania. Wyspy interfejsu są twoim pierwszym przystankiem do wszystkiego, co związane jest z interfejsem użytkownika (UI). Skieruj swój sterowiec na najbliższe wyspy i zobacz, co nadchodzi jako następne.

WĘZŁY WIEDZY

Węzły wiedzy to obiekty w grze, które stanowią tło fabularne dla Shattered Isles.

Odkryj zaginiony miecz lub list podczas swojej podróży. Obejrzyj go, aby odkryć jego historię i odblokuj w Dzienniku Gracza.

To tylko kolejny krok w kierunku zintegrowania wiedzy o Shattered Isles z Dauntless.

Aktualizacja (7 Sierpień, 2020):
W Ramsgate można już znaleźć Węzły Wiedzy. Te fabularne przedmioty pojawią się również na całych Shattered Isles w przyszłych aktualizacjach.

Lore Journal

MAPA PODRÓŻY

Chcemy, aby gracze mieli jasny obraz czynności dostępnych w grze, dając im jednocześnie możliwość wyboru umiejętności, na których chcą się skupić w pierwszej kolejności.

Ta nowa mapa progresu pokaże wszystkie systemy Dauntless i wyznaczy ścieżkę dla graczy, aby je odblokować. Po odblokowaniu systemy, takie jak kowalstwo, rzemiosło i wędkarstwo, będą mogły zostać ulepszone, dając trwałe bonusy twojemu Łowcy.

Będzie to nowy kręgosłup Dauntless i fundament dla przyszłych systemów progresu. Więcej na ten temat w przyszłości…

The Journey Map - early concept with placeholder art

DODATKI NA KONIEC ŁOWÓW

Ta funkcja jest wciąż na wczesnym etapie rozwoju. Plany i szczegóły mogą z czasem ulec zmianie.

Jak wygląda lepsze uczucie z zakończenia polowania? Myślimy że:

  1. Łatwe zaprzyjaźnienie się z ludźmi, z którymi polujesz
  2. Opcja kontynuowania gry z tą samą drużyną
  3. Bardziej wizualny ekran zakończenia polowania
  4. Szczegółowe zestawienia wydajności Slayera i nie tylko .

To wszystko wciąż się zmienia, więc spodziewaj się zmian!

Arid landscape


SPOŁECZNOŚĆ I OSOBOWOŚĆ

Wpadnij do wysp społecznościowych na pogawędkę o nadchodzących ulepszeniach gildii, grup, znajomych i innych. Jeśli to zbliży cię do innych Łowców, to nasz cel został spełniony.

RENOWACJA RAMSGATE

Ta funkcja została wdrożona 30 Lipca 2020 (1.3.3)

Zostawiamy przeszłość w tyle, czas iść dalej. Ramsgate przechodzi renowację.

Prace remontowe poprawią aranżację tego tętniącego życiem miasta, mając na uwadze, by Łowcy dotarli tam, gdzie chcą się dostać, szybko i sprawnie.

Spodziewaj się, że wkrótce znajdziesz swoich ulubionych NPC’ów w nowych, dogodniejszych lokalizacjach!

W tej kwestii, spodziewaj się też nowej facjaty…

PRZERÓBKA SYSTEMÓW SPOŁECZNOŚCIOWCYH

Dauntless to doświadczenie społeczne. Każdego dnia Łowcy łączą siły, aby podejmować wyzwania. Razem dokonali rzeczy, których nie mogliśmy sobie wyobrazić.

Chcemy stworzyć silną infrastrukturę, która będzie wspierać grę społecznościową.

Ułatwimy Łowcom znajdowanie, łączenie się i komunikowanie się ze znajomymi w Dauntless.

Ulepszanie gildii, list znajomych, czatu i zarządzania drużyną to nasze cele.

Social systems rework

POŁĄCZENI ŁOWCY

Utwórz Połączenie Łowców z maksymalnie trzema przyjaciółmi i rozwijaj swoją przyjaźń, grając razem. Po siedmiu dniach twój link zostanie skompletowany, nagradzając cię nagrodą.

Ta nagroda może obejmować wszystko, od przydatnego sprzętu eksploatacyjnego po zupełnie nowe akcesorium głowy: Korona Przyjaźni.

Pamiętaj, Shattered Isles są bezpieczniejsze, gdy polujesz razem.

Concept phase of designing The Crown of Friendship
Oto projekty naszej nowej korony.

MINI-ZWIERZAKI

Ta część jest wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Plany i detale mogą z czasem ulec zmianie.

Wbrew powszechnemu przekonaniu, najlepszym przyjacielem Łowcy nie jest jego miecz czy młot. Najlepszym przyjacielem Łowcy jest jego zaufany zwierzak.

Niezależnie od tego, czy jest to słodki królik, czy rezolutny jastrząb, twój kompan powinien uzupełniać się z twoim Łowcą jak ser i wino.

Jesteśmy na wczesnym etapie prac, jak mini-zwierzaki wyglądałyby na Shattered Isles. Będą trochę płochliwe i mogą uciekać w bezpieczne miejsca, gdy pojawi się niebezpieczeństwo.

Ta funkcja nadal jest daleko od swojej ostatecznej wersji, więc wyczekuj nowych informacji.

SPERSONALIZOWANE SKOKI W STRUMIENIACH ETERU

To nie lot, tylko skok w dobrym stylu, a my dodajemy jeszcze więcej stylu dzięki nowym transmogom latarni. Te latarnie pozwolą ci dostosować skoki eteru za pomocą animowanych smug.

Zaimponuj swoim znajomym, wykorzystując moc eteru lub… wróżek? Nie ma żadnych ograniczeń Łowcy!

Personalized aether jet trails - concept art


LEPSZY SYSTEM WALKI

Eksploruj wyspy konstelacji bojowej, aby dowiedzieć się, co dalej z bronią, wyspami i nowymi Behemotami. Nie wiesz, od czego zacząć? Wypróbuj bliższe wyspy, by natychmiast uzyskać wiadomości, lub wypłyń dalej, aby spojrzeć za horyzont.

REWORK BRONI

Kiedy dodaliśmy Aether Strikers do Dauntless, podnieśliśmy poprzeczkę dla tego czym może być broń na Shattered Isles. Każda kombinacja jest wyjątkowa i przydatna. Łatwo je zacząć, ale potrzeba treningu by je opanować.

Podsumowując, oferują różnorodność i głębię.

Chcemy tego dla wszystkich broni w Dauntless. Zerknijmy znów na pięć głównych broni, by każda z nich była praktyczna, głęboka, a przede wszystkim pełna frajdy.

Jest to wciąż na wczesnym etapie rozwoju, ale spodziewaj się, że broń, którą znasz, zmieni się na lepsze dzięki nowym ruchom, mechanice i kombinacjom.

Spodziewajcie się nowych informacji już wkrótce.

Aktualizacja (1 Maj, 2020):
Jesteśmy obecnie na wczesnym etapie reworku miecza. Jako, że to pierwsza broń, której używają gracze, chcemy mieć pewność, że miecz jest zabawny, satysfakcjonujący i urozmaicony poprzez dodanie nowego, różnorodnego zestawu kombinacji. Będziemy zajmować się tymi przeróbkami pojedynczo, więc bądźcie na bieżąco, aby dowiedzieć się, co będzie kolejne.

Aktualizacja (19 Lipiec, 2020):
Jesteśmy w końcowej fazie przeróbki miecza i obecnie dopracowujemy nowe kombinacje i animacje. Więcej szczegółów wkrótce.

Aktualizacja (7 Sierpień, 2020):
Rework miecza został wprowadzony 30 lipca 2020 (1.3.3)

Rework miecza został zakończony! Polecamy odwiedzić pola treningowe i podrasować swoje znolości Łowcy.
Przyszłe reworki są na wstrzymaniu podczas gdy my skupiamy się na innych funkcjach i urozmaiceniach. Więcej nowości już wkrótce.

Illustration of slayer fighting gnasher

AKTUALIZACJA TRIALSÓW

Ta część jest wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Plany i detale mogą z czasem ulec zmianie.

Chcemy powrócić do Prób i dać mu trochę miłości.

Nasz cel: Zachęcanie większej liczby graczy do brania udziałów w Trialsach, zapewniając większą różnorodność, nowe starcia i mocniejsze, bardziej przystępne doświadczenia na każdym poziomie umiejętności.

Chcemy również rozszerzyć doświadczenia z rozgrywki, aby zapewnić, że więcej niż jedna meta na raz jest użyteczna.

Lady Luck trials rework

KOMÓRKI 2.0

Ta część jest wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Plany i detale mogą z czasem ulec zmianie.

Mitochondria są potęgą komórki, a komórki są potęgą łowcy.

Dlatego właśnie przerabiamy cały system komórek od podstaw. Chcemy, aby gracze mogli dostosowywać swoje buildy i odkrywać system walk w Dauntless, zwiększając ich potencjał łowców w nowy i interesujący sposób.

Na teraz widzimy, że komórki nie są w pełni wykorzystywane przez łowców. Chcemy, by stały się ekscytujące dla wszystkich w późniejszej fazie gry.

Prace rozwojowe są wciąż we wczesnym etapie, ale miej oko na nowe szczegóły w przyszłości.

Aktualizacja (5 Lipiec, 2020):
Komórki 2.0 są obecnie w fazie koncepcyjnej. Rozwój tej funkcji będzie iść w parze z naszą pracą nad postępem gracza, ponieważ oba dotyczą kompilacji, mocy i progresji Łowcy.

Slayer fighting Embermane

ÓSMA BROŃ

Ta część jest wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Plany i detale mogą z czasem ulec zmianie.

Broń szósta: Ostian Repeaters
Broń siódma: Aether Strikers
Broń ósma: W trakcie rozwoju

Kolejna broń dla Dauntless jest wciąż we wczesnej fazie rozwoju, ale na razie skupiliśmy się na czymś innym.

Naszym nowym celem będzie rework dostępnych obecnie broni na Shattered Isles, aby zapewnić, że każda z nich będzie praktyczna, głęboka, a przede wszystkim pełna frajdy.

Sprawdź wyspę rework broni, aby uzyskać więcej informacji.

Forging a new weapon


ROZSZERZAMY HORYZONTY

Dokąd zmierza Dauntless? Te wyspy zawierają odpowiedzi, których szukasz.

MOBILNY

Ta część jest wciąż we wczesnej fazie rozwoju. Plany i detale mogą z czasem ulec zmianie.

Mobilna wersja Dauntless jest obecnie we wczesnej fazie rozwoju.

Wyobraź sobie: Łowy w drodze! Załadunki na wyciągnięcie ręki! Mała ikona Dauntless na liście twoich aplikacji! To, drodzy łowcy, jest prawdziwa przyszłość.

Aktualizacja (5 Lipiec, 2020):
Dzięki Waszym opiniom koncentrujemy się na tym, aby Dauntless był jak najlepszy. Oznacza to zmniejszenie priorytetów w programowaniu mobilnym, podczas gdy my skupiamy się na udoskonalaniu podstawowej wersji gry Dauntless na naszych obecnych platformach.

Island vista

NINTENDO SWITCH

Ta funkcja została uruchomiona 10 Grudnia 2019 roku (1.1.0)

Wprowadzenie Dauntless do Nintendo Switch było ogromnym wysiłkiem zespołowym, ale po miesiącach optymalizacji, testowania, kodowania i skupiania się, w końcu jest. Dziękujemy za wsparcie i zachęty. Nie możemy się doczekać, aż zobaczymy Cię na Nintendo Switch!

Malkarion and Slayers

CROSS-PLAY

Ta funkcja została uruchomiona 10 Grudnia 2019 roku (1.1.0)

Łowcy powinni móc grać razem, bez względu na to, skąd grają – czy na Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch, czy to poprzez Epic Games Store. Teraz dzięki funkcji cross-play jest to możliwe.

Przy pełnym cross-progression przeskakiwanie między platformami jest naprawdę proste. Po prostu zaloguj się na dowolnej platformie za pomocą konta Epic Games i wznów grę tam gdzie ja przerwałeś Łowco.

Jedno konto Jedna gra. Jeden Dauntless.

Dalej? Mobilnie.

Slayers entering the hunt

XBOX ONE & PLAYSTATION 4

Ta funkcja została uruchomiona 21 Maja 2019 roku (ob 0.8.0)

Dauntless pojawi się na Xbox One i PlayStation 4 latem 2019 roku. Gra będzie bezpłatna na wszystkich platformach.

Slayers


STABILIZACJA I OPTYMALIZACJA

Nawet gdy Dauntless rośnie, pracujemy nad poprawą wydajności na każdej platformie. Ty wyspy pokrywają wszystkich rzeczy związane z optymalizacją. Mieszkają tu wszystkie FPSy, opóźnienia, błędy i poprawki Quality of Life.

OPTYMALIZAJCA FPS’ÓW NA SWITCHU

Wprowadziliśmy Dauntless na Nintendo Switch w grudniu 2019 roku, a fani przyjęli tę platformę. To powiedziawszy, wciąż pozostaje wiele do zrobienia.

Naszym celem jest osiągnięcie stałych 30 klatek na sekundę na konsoli, bez względu na to, co planuje twój Łowca.

Niezależnie od tego, czy ulepszasz swój sprzęt w Ramsgate, czy zabijasz Behemoty w dziczy, chcemy, aby wrażenia były płynne i niezawodne.

Aktualizacja (1 Maj, 2020):
Wprowadziliśmy szereg optymalizacji na Nintendo Switch w łatkach 1.2.0, 1.2.1 i 1.2.2. Kontynuujemy nasze ulepszenia optymalizacji i stabilności, i mamy jeszcze więcej usprawnień przewidzianych dla 1.3.0. Mamy nadzieję, że podobają Ci się najnowsze ulepszenia QOL dla Nintendo Switch i z wielką chęcią dostarczymy ich więcej.

Aktualizacja (5 Lipiec, 2020):
Prawie zakończyliśmy nasze początkowe wysiłki związane z optymalizacją na Nintendo Switch.
Nasza ostatnia duża aktualizacja optymalizacji pojawi się w 1.3.3.
Optymalizacja gry Dauntless na wszystkich platformach to ciągły wysiłek, a w przyszłych aktualizacjach będziemy nadal poprawiać wydajność na Nintendo Switch, Xbox One, PlayStation 4 i PC.

Dauntless on Switch

POWROTNE PODŁĄCZANIE SIĘ DO ŁOWÓW

Niezależnie od tego, czy chodzi o problemy z połączeniem, problemy z urządzeniem, czy kota na klawiaturze, Łowcy, którzy wypadają z polowania, powinni mieć szansę wskoczyć z powrotem.

Dzięki możliwości ponownego podłączenia się do polowania, Łowcy będą mieli drugą szansę na starcie, a ich koledzy z drużyny nie pozostaną zawieszeni w eterze.

Reconnect to hunt illustration

UNIKI CLIENT-AUTHORITATIVE

To będzie spore, Łowcy. Technicznie rzecz biorąc, dodajemy uniki client-authoritative, ale co to oznacza dla Ciebie?

Oznacza to, że czas uniku ataku będzie znacznie bardziej spójny, nawet przy słabym połączeniu sieciowym. Podczas gry z dużym opóźnieniem nie będziesz już musiał rozpoczynać uniku z wyprzedzeniem.

Dzięki unikowi client-authoritative, ramy czasowe niewrażliwości (iframes) które widzisz, są dokładnie tymi, które dostajesz.

Aktualizacja (17 Kwiecień, 2020):
Uniki client-authoritative są w końcowej fazie wewnętrznych testów. Zbliżamy się do zmiażdżenia wszystkich błędów i obecnie rozwiązujemy sprawy z “krawędzi”. Bądź na bieżąco po więcej informacji.

Aktualizacja (5 Lipiec, 2020):
Uniki client-authoritative zostaną uruchomione w następnym patchu. To nasz pierwszy krok w kierunku poprawy dokładności uników dla osób z dużym opóźnieniem.

Slayer fighting Stormclaw