24 kwietnia mieliśmy okazję odpalić launcher’y i zaktualizować grę. Myślicie sobie, że to aktualizacja jak każda inna, ale nie tym razem. Phoenix Labs zaserwował nam całkowicie zmieniony system progresji, z nowymi zadaniami, nową mapą, nowymi patrolami, nowym ekranem “Koniec polowania” i innymi.

Nowy system progressu

Dzięki nowej przeróbce zadań i postępom, Zabójcy otrzymają teraz informacje, których potrzebują, aby zacząć opanowywać umiejętności na wczesnym etapie. Początkowe zadania zostały ulepszone, aby wprowadzić nowicjuszy w podstawy i zaktualizować karty samouczka o nową grafikę i czystsze instrukcje.

Kiedy aktualizacja Ścieżki Zabójcy wyląduje 24 kwietnia, natychmiast uzyskacie dostęp do nowego systemu questów i progresji. Zabójcy, którzy ukończyli już samouczek, będą mogli go pominąć i udać się do Maelstrom. 

Zmiany w Huntach

Sheltered Frontier pozostaje nienaruszona, ale wiele wysp poza nią zostało wciągniętych w większy Maelstrom. Nie martwcie się – nadal będziecie mieli dostęp do tych samych Behemotów, na które teraz polujecie, choć niektóre z nich mogą znajdować się w różnych miejscach.

POZIOMY ZAGROŻENIA

Nie jesteś pewien, czy masz ochotę na polowanie? Teraz możesz sprawdzić poziom zagrożenia polowania na mapie. Wybranie polowania spowoduje dalsze rozbicie, pokazując zalecany wynik przełamania oraz mocne i słabe strony aktualnego celu. Aby kontynuować, nie musisz osiągać wyniku biegu, ale jest to dobry sposób, aby dowiedzieć się, jak łatwe lub trudne będzie polowanie.

TYP HUNTA

Stary system Patroli, Pursuits i Expeditions został poprawiony w Path of the Slayer. Wyprawy zostały usunięte z planszy polowań, dodano nowe Patrole, a Przebudowy zostały zreorganizowane, aby ułatwić znalezienie Behemotów. Po prostu przejdź do Pursuit, wybierz element i wybierz Behemotha, na którego chcesz zapolować.

Zmiany w craftingu

Upgrade młota Gnashera

Zamiast ulepszać zarówno zwykłą broń (Gnashmasher), jak i oddzielną broń Dire (Ragehammer), będziecie poruszać się po jednym torze w miarę postępów w grze. Broń zacznie się na poziomie 1 i może zostać ulepszona do poziomu 15. Wszelkie postępy, które już zrobiliście na swojej broni i zbroi, zostaną zastosowane na twoim nowym sprzęcie, chociaż poziomy mocy mogą być nieco inne. 

NOWE MATERIAŁY

Ulepszanie broni w Path of the Slayer obejmuje także kilka nowych materiałów. Kule elementarne zastąpiły wiele więcej części specyficznych dla Behemothów wymaganych do ulepszenia niskiego poziomu sprzętu. Możesz zdobyć je z patroli żywiołów lub zabijając Behemoty, które mają wspólny element kuli.

Arcstones zostały również dodane do listy łupów. Kamienie ciemne są zdobywane przez Dire Behemothów i używane do ulepszania narzędzi średniego szczebla; Moyra wyśle ​​cię na poszukiwanie pierwszej garści. Gdy osiągniesz jeszcze wyższy poziom, będziesz zbierał świecące kamienie (Heroiczne) i niezrównane kamienie (Heroiczne +).

Koniec hunta

końcowy ekran

Zamiast wyświetlania starego fragmentu, macie teraz dostęp do wszystkich rodzajów informacji. Po lewej stronie łup jest podzielony na części, zbieracze i nagrody premiowe, a prawy panel pokazuje postępy w zadaniach i cele mistrzostwa.

WIĘCEJ NAGRÓD

The Path of the Slayer zawiera nowe możliwości maksymalizacji nagród za polowanie. Łamanie Behemothów jest nadal najlepszym i najbardziej niezawodnym sposobem na zdobycie unikalnych materiałów, których potrzebujecie, ale jeśli chcesz zarobić trochę więcej, są teraz trzy sposoby na zdobycie bonusowych rolek:

Przeżyć. Zabójcy rozpoczynają teraz każde polowanie trzema bonusowymi rzutami łupów. Za każdym razem, gdy jesteście zestrzeleni, stracicie jedną rolkę. W powyższym polowaniu Pogromczyni pozostała na całe polowanie i zdobyła wszystkie trzy swoje rzuty!

Pozostań aktywny. Codzienne misje zniknęły, ale codzienne nagrody są żywe i mają formę skrzyń patrolowych. Zabójcy zdobędą określoną liczbę dziennie i mogą je otwierać, przechodząc na patrole. Po pewnym czasie skrzynie się zamkną, więc nie czekajcie zbyt długo, aby je otworzyć!

Bądź Elitarny. Posiadanie Przepustki Łowczej Elitarna Ścieżka również da wam premię do rzutu łupem. 

Dajcie znać jak Wam się podobają zmiany! Graliście już na nowej ścieżce zabójcy?